• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • m2012
    frejjan skrev 2012-05-15 06:49:38 följande:
    Tack för gratulationerna! :) Nu är jag GIFT!! :D Hade en helt underbar dag!! Är så otroligt nöjd och vi har bara fått beröm för mat, upplägg, dukning ja ALLT! alla gäster verkar vara lika nöjda som vi :) Blev ett regnigt bröllop så det gick inte att fota några fina naturbilder som jag så gärna velat ha, men vädret kan man ju inte råda över! Dagen går jättesnabbt så njut av varenda sekund!! :)
    Åh så härligt!!!! Och vad skönt att allt gick bra. Tänkte på dig flera gånger den dagen och särskilt när himlen öppnade sig vid kl 16 :S

Igår kom min underkjol så idag ska jag störta in på brudbutiken och akutlägga upp min klänning. Önska mig lycka till!
  • augustesen
    Tack för gratulationerna! :) Nu är jag GIFT!! :D Hade en helt underbar dag!! Är så otroligt nöjd och vi har bara fått beröm för mat, upplägg, dukning ja ALLT! alla gäster verkar vara lika nöjda som vi :) Blev ett regnigt bröllop så det gick inte att fota några fina naturbilder som jag så gärna velat ha, men vädret kan man ju inte råda över! Dagen går jättesnabbt så njut av varenda sekund!! :)
    Ja stort grattis! Tänkte på dig och hoppades ni fick ihop allt, riktigt kul att höra att ni är nöjda!
    Vi var på bröllop i Halmstad i helgen och det regnade och var ruskigt fram till 14-15 tiden sen blev det en vacker kväll..hade hoppats ni hade lika bra tur. Men då får ni ju iaf ett lyckligt äktenskap ;)

Hur gick det med klänningen, blev den bra till slut?
    m2012 skrev 2012-05-15 11:26:38 följande:
    Åh så härligt!!!! Och vad skönt att allt gick bra. Tänkte på dig flera gånger den dagen och särskilt när himlen öppnade sig vid kl 16 :S

Igår kom min underkjol så idag ska jag störta in på brudbutiken och akutlägga upp min klänning. Önska mig lycka till!
    Lycka till ;) Ge oss en update om hur dom lyckas den här gången, håller tummarna att dom hittat någon hjärncell att använda!

Jag måste prova min klänning och HOPPAS jag slipper lägga upp den med min puffiga underkjol. Men den var sjukt lång har jag för mig så sådan tur lär jag ju inte ha...
  • LindaochJohn
    Grattis! Vad härligt att ni verkar ha haft  ett toppenbröllop! Skrattande
    Vi hoppas på några bilder här när du får dem! Flört
  • frejjan

Hehe ja kl 16 satt vi i cadillacen och drack champagne o åt jordgubbar o lyssnade på regnet som smattrade mot taket. Rätt mysigt faktiskt ;) Är ledsen över en sak o det är naturkorten på bara jag o Kristian ja sett framemot o ta.. Men ingen ide o gå o grubbla på det! En helt sjuk grej är att ja tvätta min klänning själv här hemma och vips så är fläcken som butiken anklagade mig för att ha gjort borta!! Mao så var det ju dem som gjorde fläcken som jag sa till dem eftersom de tvättat klänningen plus lämnat på kemtvätt. Inkompetenta människor!!! Det här ska ALLA få höra :) Lovar återkomma med ngn bild från dagen D :)

• frejjan

Augustesen: klänningen gick ju o ha för ingen kollar ju på klänningen med förstoringsglas, men kollar man sömnaden där de fållat längst ner så är den ju sne o dan.. Inga jag rekommenderar nu när jag synat igenom klänningen från topp till tå i lugn o ro! Slarvig sömmerska med dålig attityd!

• augustesen
    frejjan skrev 2012-05-16 18:05:19 följande:
    Augustesen: klänningen gick ju o ha för ingen kollar ju på klänningen med förstoringsglas, men kollar man sömnaden där de fållat längst ner så är den ju sne o dan.. Inga jag rekommenderar nu när jag synat igenom klänningen från topp till tå i lugn o ro! Slarvig sömmerska med dålig attityd!
    Jag kommer INTE lämna in klänningen där, fy fan! Är så sur att vi bokat fästmannens kläder där..men dom är så mycket billigare vilket betyder att dom kommer undan med det. Fy för sådanna människor!!!! *Kräks*
    Men det viktiga är att ni fick en fantastisk dag, men irriterande när andra människor förstör en sådan sak som klänningen.
    Vi väntar med spänning på bilder :) Och kanske en lista med Do´s and Don´ts ;)
  • frejjan

Vi hyrde oxå kläderna till sambon där och det tog emot!! Men vad gör man.. svårt o hitta något annat i sista minuten sådär.. Ska se vad jag kan hitta för bilder, jag är så kräsen :)

Ett tips är att njuta så mycket som möjligt av dagen för den går verkligen jättesnabbt!! Helt plötsligt är den bara över. Andas och slappna av. Alla smådetaljer man tycker är jätteviktiga nu är inte så viktiga när man väl sitter där ;)

Skulle ni nu ha otur och det regnar se till o ha en nödlösning där ni känner att ni skulle kunna bli nöjd med o ta foton.

augustesen skrev 2012-05-16 19:32:37 följande:
    Jag kommer INTE lämna in klänningen där, fy fan! Är så sur att vi bokat fästmannens kläder där..men dom är så mycket billigare vilket betyder att dom kommer undan med det. Fy för sådanna människor!!!! *Kräks*
    Men det viktiga är att ni fick en fantastisk dag, men irriterande när andra människor förstör en sådan sak som klänningen.
    Vi väntar med spänning på bilder :) Och kanske en lista med Do´s and Don´ts ;)
  • frejjan

Går inte ladda upp bilder just nu :(

Svar på tråden Kalmarbrudar?!