m2012 skrev 2012-05-18 13:24:07 följande:
Haha jag är precis i samma sits! Hon skrev i onsdags att hon skulle maila information i morgon men än har inget dykt upp. Jag sitter och tänker ut syrliga svar "i morgon? som igår då menar du?" tillexempel. Men så lugnar jag ner mig och väntar lite till :)
Vi ska bara dekorera borden vi sitter vid jag tycker lokalen i sig är så fin så mer behövs inte känner jag.
Däremot har vi inte provdukat hemma ännu så vi vet inte hur mycket vi vill ha på borden. Det får vi nog bestämma under nästa vecka eftersom vi måste beställa pionerna på tisdag OMG stressad jag blev nu.
Annars går det bra tycker jag... Vi sliter med presenattionen om gästerna nu. Sen har vi inte börjat öva in någon vals ännu... Vi ska bestämma låtlista till DJ:n, göra placeringskort och skriva ut fäste och "hänvisnings" skyltar.
Sen har vi ett väldigt stort aber... vad ska vi åka i? 3500 kr för en bil från kyrkan till svensknabben? jag tycker det är snordyrt!
Hahaha jo jag har också ett gäng fina svar i bakhuvudet..om jag inte får informationen idag kommer jag skicka en samling fina svar som TACK för ALL information. *kräks*. Ni borde ju för fan vara prioriterade eftersom ni snart gifter er!
Ja men gött, jag känner också att jag inte behöver fixa lokalen..den kommer vara fin som den är :) Vi ska ha rosblad, ljus och troligtvis buketter med brudslöja på borden. Jag gör några gästpresentationen då och då, tror helgens projekt blir att skriva klart dom och byta format på festhäftet.
Ni har lite att göra men det gör bara livet mer spännande, kommer nog bli asbra :) Jag kan inte fatta att det snart är juni..omg crazy!!!! Ang bil hade vi turen att svärfars-kollegas-pappa hade en fin gammal bil som han brukar köra runt brudpar i..så vi kommer åka i den. Vet att Hotell Skansen har bil för 3000:- med chaufför + skumpa i 2h. Men annars är det 3500-4500 hos alla :( Så inte värt det!