LindaochJohn skrev 2012-05-27 20:23:54 följande:
Shit! Jag fick lite panik idag när jag insåg att det snart bara är 3 månader kvar!

Vi som har MASSOR att göra!
Den här veckan kommer varje ledig minut gå till att göra inbjudningskort så att de kan skickas ut absolut senast måndag nästa vecka.
Vi måste boka tid med frisör/make up, catering, fotograf, lokalen mm.
Det enda som är klart är typ... datum, tid, kyrka, lokal....
Ahhhhhhhhhhhhhhh! Hur ska jag hinna!?!

Det är ju GOTT om tid darling, ni kommer få ihop allt gallant :) Men inbjudningskort är ju bra att få ut kanske ;)
Gör en lista så känner du dig duktig när du bockat av saker!
Pekkiisch4 skrev 2012-05-28 12:09:04 följande:
Hej på er! ser att det går framåt för er :)
Jag själv var på shoppingrunda i Kalmar i fredags och köpte alla ölglas, vinglas, champangeglas, och vattenglas på ikea, dessutom karaffer. Vi valde och köpa för det var den enklaste lösningen :p
Men det jag ville komma med var att jag var inne på bröllopsbutiken för att kika på cape, eller jacka, och har läst här att dem inte är några favoriter hos er, och jag måste bara säga att dit in går jag inte en gång till.. vilket dåligt bemötande och snäsiga ! Herregud, tur att jag redan köpt min brudklänning.. Jag förstår er verkligen nu att ni haft/har problem med dem. ! USCH!
Jag har också funderat på dem där pappers-servetterna från duni som liknar linneservetter, vi är nästan säkra på att det blir dem :)
IKEA is the shit, vad hade vi gjort utan det varuhuset? :)
Nej den butiken är då ingen höjdare!! Vi ska hyra en jaquette till fästmannen men det är inte någonting jag egentligen vill...usch! Men ibland är dom ju jättetrevliga, iaf den unga tjejen som jobbar extra där. Ägaren har PMS 75 % av gångerna :p