• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • augustesen

Superfint, ser fantastiskt ut :) Elegant och otroligt vackert!

Älskar servetterna, jag vill också ha våra servetter sådär tycker det är så fint att få lite höjd på bordet! Nu vet vi ju dock inte om vi kommer köra med linneservetter men är otroligt fint.

Hihi håller tummarna att det kommer vara en trevlig faktura :p Hur gick det med rabatten förresten? Gick dom med på den? :)

• LindaochJohn

Bara fortsätt bildbomba ni som redan gift er! Jag håller med om att det ger jättemkt inspiration o så blir man så sugen själv! Skrattande

Jag ska strax åka till stan för tärnklänningarna har kommit!!!!!!!! Skrattande Hoppas, hoppas att de är superfina! Skrattande

• augustesen
    LindaochJohn skrev 2012-06-06 19:52:12 följande:
    Bara fortsätt bildbomba ni som redan gift er! Jag håller med om att det ger jättemkt inspiration o så blir man så sugen själv! Skrattande

Jag ska strax åka till stan för tärnklänningarna har kommit!!!!!!!! Skrattande Hoppas, hoppas att de är superfina! Skrattande
    Spännande!!! Bilder bilder bilder :) Hoppas att dom är superfina, och snacka om perfekt timing att dom han komma innan ni åker imorgon :)
  • LindaochJohn
    augustesen skrev 2012-06-06 20:14:17 följande:
    Spännande!!! Bilder bilder bilder :) Hoppas att dom är superfina, och snacka om perfekt timing att dom han komma innan ni åker imorgon :)
    I know! The timing is perfect! Glad
    Fick inte ut dem idag dock... Hade glömt att det räknas som söndag idag så postdelen hann stänga.
    Typiskt! Förvånad
    Men hämtar ut dem i morgon innan vi åker!
  • augustesen

Nu har vi lämnat in våra vigselringar till Molins för gravering, hihi! Jag kunde som alltid inte bestämma mig för vad jag ville att det skulle stå i mina två tunna ringar :p Men fick hjälp av deras otroligt söta personal. Absolut bästa guldsmeden i kalmar!

Men i ring 1 kommer det stå: Richard Hjärta 4/8-2012
    I ring 2 kommer det stå: J 8 R 4/8-2012

8 = liggande dubbelåtta för dubbel evighet :)

Underbart och helt gratis eftersom vi köpte ringarna där och hade rabattkupongen från bröllopsmässan med 20 % rabatt och gratis gravyr + putsning av förlovningsring.

• augustesen

Ärade brudar!

Hur är det med er? Hur går det med planerandet?

Vi har idag haft möte med världens sötaste fotograf, skickat in hindersprövning + anmälan om efternamn då vi fått vårt nya namn godkänt hos PRV. Yay!
    Annars väntar vi mest på en ny offert från Partykompaniet med alla priser. Väntat i 2 veckor nu och vill ha allting nu nu nu..

54 dagar kvar nu :)

• pernillaochhenrik

Här går det framåt, men jag tror att det är galet mkt som jag/vi glömt bort eller missat. Nu är det bara 2 veckor kvar så vi får sätta oss ner med listor och bocka av tror jag.. 

Don't get me wrong.. Men det ska bli skööööönt när det är klart.. Eller när man sitter där och middagen har börjat och dansen ska igång sen.. När man känner att nu kan jag släppa LITE..

Jag trodde ju att jag hade tre veckor kvar till bröllopet, men sen så sa mina kära vänner att det inte alls är tre veckor utan två.. Då började paniken/nervositeten infinna sig.. Jag har annars varit lugn som en filbunke. 

Idag är mannen på svensexa och dom åkte söder ut någon stans och kommer hem imrgon.. Så där förlorade vi två dagar till.. Men det gör inget. Hoppas han får det grymt trevligt med sina grabbs..

Weeeeihoo, wedding on the waaaay!

• LindaochJohn

Hej!

Vi var inne i Kalmar igår o hittade Johns o hans två marskalkars kläder! Skrattande
    Vi var inne i Bröllopsbutiken och fick faktiskt helt ok service (hoppas inget händer senare...). JOhn kommer köpa sin frockcoat o allt annat hyrs. Super!
    Alla killarna var jättefina men John var ju hetast så klart! Flört

Vi har bokat möte med catering o ett i lokalen för att kunna reka lite mer inför pyntning osv.
    Jag har även bestämt ett datum för provsminkning o hår.

Tärnornas klänningar är klara - beställde från Kina för 200 kr/st o de var superfina o satt som en smäck! Billigt o bra! Skrattande

Men vi har EN HEL DEL kvar kan jag ju säga....!

• LindaochJohn

Grattis Doffan!
    Härligt att det börjar betas av bröllop här nu! Glad
    Era bilder är jättefina! Hoppas ni hade en helt underbar dag!

Svar på tråden Kalmarbrudar?!