• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • Pekkiisch4

6an tycker jag, fast det är jag som är lite klassisk av mig :)

• Minuz

Vad är så speciellt med nr 4?

Augustesen - vilken röstade du på?

Mina nuvarande favoriter är 3,4,10,11

• LindaochJohn

Jag har suttit o klurat med våra inbjudningskort nu, tror de kommer bli rättså bra!

Jag är oxå i full gång att göra en bröllopshemsida, kul!

På lördag har jag lite fika för att fira min examen o då kommer båda mina föräldrar hit (de bor långt bort) så då ska vi ha ett litet bröllopsmöte med våra föräldrar, spännande!

• m2012
    knyttan skrev 2012-05-09 19:46:57 följande:
    Förresten, jag behövde inte vänta på att det kom in pengar till mitt paypal konto, jag har kopplat det direkt till mitt vanliga visa konto??
    Mja jag har inte gjort det... vet egentligen inte varför :)
  • Minuz
    LindaochJohn skrev 2012-05-11 08:29:04 följande:

Jag har suttit o klurat med våra inbjudningskort nu, tror de kommer bli rättså bra!

Jag är oxå i full gång att göra en bröllopshemsida, kul!

På lördag har jag lite fika för att fira min examen o då kommer båda mina föräldrar hit (de bor långt bort) så då ska vi ha ett litet bröllopsmöte med våra föräldrar, spännande!

Så mysigt du kommer att få det i helgen.
  • m2012
    frejjan skrev 2012-05-09 11:12:31 följande:
    Tror oddsen är rätt små att det har hänt något med din klänning. Jag skulle gjort som du och låtit min hänga kvar, så hade jag inte suttit i denna tvist med dem nu.. Försökt söka på nätet för o se om det finns en likadan klänning någon annanstans, men verkar som de är sällsynta! Är bara till och hålla nerverna i styr och vänta till fredag och sen le stort på lördag och låtsas om ingenting.. I värsta fall får jag fixa lägre skor. Så less nu så energin är borta. Får försöka fokusera på allt annat som ska göras istället och att gift blir jag ju oavsett :)
    Idag är det FREDAG! Jag håller alla tummar för dig att det har gått bra med klänningen!!
    Och i morgon är det the Big DAY!! :D Det kommer gå så bra, eftersom så saker har krånglat innan så kan det ju inte krångla mer nu :D
  • Minuz
    m2012 skrev 2012-05-11 10:50:02 följande:
    Idag är det FREDAG! Jag håller alla tummar för dig att det har gått bra med klänningen!!
    Och i morgon är det the Big DAY!! :D Det kommer gå så bra, eftersom så saker har krånglat innan så kan det ju inte krångla mer nu :D
    Just det!

LYCKA TILL!!!!!!
  • knyttan

OOOOOh! Stort Grattis till Frejjan som är först ut av oss brudar!! Som sagt ovan, nu kan det säkert inte gå mer fel Solig
    Hoppas ni får en underbar dag!

• Jessicaia

Frejjan! Hoppas ni kan sova inatt och vakna utvilade imorgon! Imorgon kan inget gå fel, bara bli annorlunda!Cool

• Jiwer

vilken tycker ni är snyggast ska vara ljuslila detaljer på alla istället för andra färger...

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

själv funderar jag över någon av de 3 första....
Svar på tråden Kalmarbrudar?!