• Hanna05

Brudar från norrland som gifter er 2012 :)

Hej! :)

Tänkte vi kunde samlas alla här ni som kommer lite mer norröver och som gifter er nästa år.
    Själv gifter jag mig Augusti 2012.

Hur långt har ni hunnit i planeringen, hur mycket har ni hunnit spara och hur har ni tänkt ha ert bröllop?

Jag gifter mig i Piteå stadskyrka och kommer ha bröllopsfesten på storstrand i Öjebyn.
    Jag pysslar på lite här hemma och har hunnit med lite ljuslyktor ..

Tänkte jag kunde lägga in lite mer inspirationsbilder sen!
    Vi kommer ha vitt och ljusrosa som tema :)
  • Svar på tråden Brudar från norrland som gifter er 2012 :)
  • daniiel
    Annixa skrev 2012-01-08 19:00:09 följande:
    Ja daniiel det tänkte ja inte på! Skrattande

www.dhgate.com/full-refund-guarantee-spaghett...

den här säljaren å klänningen har jag beställt! Kan varmt rekomendera, blev precis som jag ville å sitter som smäck! =)
    Haha nej, inte lätt att tänka på allt :P Det är bara så roligt om man kan lyfta fram de bra säljarna där, just för det blir lätt att folk tror att alla på sidan är dåliga om någon är dålig.

Wow, vilken fin klänning! Du har ingen bild på resultatet? :)
  • Annixa
    daniiel skrev 2012-01-08 20:31:24 följande:
    Haha nej, inte lätt att tänka på allt :P Det är bara så roligt om man kan lyfta fram de bra säljarna där, just för det blir lätt att folk tror att alla på sidan är dåliga om någon är dålig.

Wow, vilken fin klänning! Du har ingen bild på resultatet? :)
    ja precis! det är ju dessutom ett par säljare där! =)

tack jag är jätte nöjd med min klänning! den ser ut nästan som på bilden, axelbanden är lite smalare å sitter lite mer upp,  om du förstår cad jag menar =D

jag har inte fotat den, jag får lägga upp nån bild sen =D
  • Hanna05

Någon som vet vart man får tag på runda billiga dukar?? 

• Fiaa
    Hanna05 skrev 2012-01-09 10:38:35 följande:
    Någon som vet vart man får tag på runda billiga dukar?? 
    Häpnade lite över priset! Men såg då att det är 20 st/förpack.
  • tessiej

Hej. Jag och min sambo gifter oss i Umeå (eller strax utanför) i slutet av juni. Tanken var att vi skulle ha vigseln och middagen för den närmaste släkten på 5knop men dom har gått i konkurs :( verkar vara en ny ägare på gång men vi vågar inte chansa så nu har vi bestämt oss för att ha middagen för närmaste släkten på svärföräldrarnas baksida. Slå upp ett stort partytält och hoppas på fint väder. Skulle det vara hällregn har vi bokat bygdegården i byn där dom bor så att vi kan vara inomhus i såna fall. Maten beställer vi från en cateringfirma som har sitt kök i bygdegården/skolan i byn så på torsdag ska vi träffas och gå igenom menyn :)

• Theresebride

Köpte slöjan idag, har inte beställt klänningen än men är ganska klar med att det blir den jag tidigare fastnade för från blue by enzoani. Ska bara kolla upp i vilken storlek exakt och vartifrån den är billigast :)

• Hanna05
    På några timmar åker jag iväg med mina två underbara vänner (tärnor) & min fantastiska mamma och provar brudklänningar! :D Tänk om jag inte kan välja? Tur jag har bra smakråd med mig! This is it! Idag måste jag bestämma mig. 
Svar på tråden Brudar från norrland som gifter er 2012 :)