• Hanna05

Brudar från norrland som gifter er 2012 :)

Hej! :)

Tänkte vi kunde samlas alla här ni som kommer lite mer norröver och som gifter er nästa år.
    Själv gifter jag mig Augusti 2012.

Hur långt har ni hunnit i planeringen, hur mycket har ni hunnit spara och hur har ni tänkt ha ert bröllop?

Jag gifter mig i Piteå stadskyrka och kommer ha bröllopsfesten på storstrand i Öjebyn.
    Jag pysslar på lite här hemma och har hunnit med lite ljuslyktor ..

Tänkte jag kunde lägga in lite mer inspirationsbilder sen!
    Vi kommer ha vitt och ljusrosa som tema :)
  • Svar på tråden Brudar från norrland som gifter er 2012 :)
  • Theresebride

Nu är inbjudningarna utskickade. Ser ut som nedan fast finare :)

• Tezzisen

Är det någon som haft sin bröllopsfest på Skågsgården i Böle?? Det är Böle Hembygdsförening som har denna gård....Är nyfiken på vad ni tyckte om den i så fall Glad

• repsara

Ännu en tråd för oss i norrland, toppen!

Jag är gärna med här också =)

Frågar samma frågor överallt, men behöver hjälp med festlokal i närheten av skellefteå då vi ska vigas i Byske kyrka.

Undrar även om det finns någon bra koordinator i Skellefteå som någon använt sig av?

• Theresebride

I veckan beställdes vigselringen äntligen :) Den ska kommai slutet av april så lägger in bild då :P

• Linnch

Någon som har tips på bra florister i Piteå?Glad

• Hanna05

Jag tycker Interflora är bäst!

• Tvilling77

Här är det en till tjej som gifter sig i Piteå! 8 sept är det dags! Inbjudningarna är skickade, ringen och klänningen klar! Lokalen och kyrkan är bokade! :)

• Theresebride

Roligt med fler :) Hur många blir ni och vilken lokal ska ni ha?

Tvilling77 skrev 2012-05-11 08:31:16 följande:
    Här är det en till tjej som gifter sig i Piteå! 8 sept är det dags! Inbjudningarna är skickade, ringen och klänningen klar! Lokalen och kyrkan är bokade! :)
  • Hanna05

Vi ska träffa prästen på två veckor! :) Spännande!

• Puff

Kul med en sån här tråd!
    Vi gifter oss 21a juli på Fagervik utanför Piteå. Vi bor i Östersund men jag växte upp i Roknäs så vi gifter oss där uppe :) Har bokat både frisör och sminkning på Cau&Co, och har dealat till oss styling av m2b också :)
    Har ordnat det mesta, lite småpyssel kvar nu mest plus festprogrammet då, men har fortfarande inte hittat dukar! Har någon koll på vart man kan hyra dukar i piteå/luleå/där i närheten som inte kostar skjortan?

Svar på tråden Brudar från norrland som gifter er 2012 :)