• Hanna05

Brudar från norrland som gifter er 2012 :)

Hej! :)

Tänkte vi kunde samlas alla här ni som kommer lite mer norröver och som gifter er nästa år.
    Själv gifter jag mig Augusti 2012.

Hur långt har ni hunnit i planeringen, hur mycket har ni hunnit spara och hur har ni tänkt ha ert bröllop?

Jag gifter mig i Piteå stadskyrka och kommer ha bröllopsfesten på storstrand i Öjebyn.
    Jag pysslar på lite här hemma och har hunnit med lite ljuslyktor ..

Tänkte jag kunde lägga in lite mer inspirationsbilder sen!
    Vi kommer ha vitt och ljusrosa som tema :)
  • Svar på tråden Brudar från norrland som gifter er 2012 :)
  • lycklig01

Hej! Jag gifter mig i Boden den 1 december :) kul med fler brudar från norr !

• Tvilling77

Tezzisen: jag sa bara att det skulle vara till En fest först, jag "glömde" bara att säga vilken sorts Fest det var! ;) hon blev lite paff sen när vi bestämt priset och jag nämnde när vigseln var! Jag vägrar låta folk suga ur mig pengar för samma jobb bara för att det gäller en bröllopsfest och inte en "vanlig" fest! Men vi ska ha våra namn och även ett lila band runt varje tårta! Dekorationerna i form av kallor ska jag göra själv med hjälp av en vän! Kommer att bli kanon! Men visst är det synd att man måste bli "rånad" bara för att man nämner ordet bröllop? Jag och min blivande har bara sagt att det är till en större fest och när man fått ett pris så spelar det ju inte längre nån roll....;)

• lycklig01

idag har jag provat och beställt klänning! åh så kul det var :)

• lycklig01

hej tjejer!

Ni är ju många som gifter er före mig efterso jag gifter mig i december, måste bara fråga om det är någon som har knoppa lakan som de sedan vill sälja?

• Linnch
    lycklig01 skrev 2012-07-20 21:13:58 följande:

hej tjejer!

Ni är ju många som gifter er före mig efterso jag gifter mig i december, måste bara fråga om det är någon som har knoppa lakan som de sedan vill sälja?

Vi gifter oss 11 augusti, komer ha 10st lakan att sälja sedan Glad
  • lycklig01

Vad ska du ta för dem och vart bor du?

• Linnch

Bor utanför älvsbyn... har inte tänkt på priset, men en hundring för allihopa kanske

• lycklig01

okej, bor du många mil utanför Älvsbyn, tänkte bara så det bär sig att åka och hämta dem!? Vi måste nämligen ändå upp till Ikea och köpa fler lakan!

• Lebendig

Vi gifter oss den 4 augusti och jag har ca 10 knoppa som jag den 11 augusti skulle kunna lämna i Byske, eller den 12 i Skellefteå. Mot en billig peng.

• lycklig01
    Lebendig skrev 2012-07-22 21:48:50 följande:
    Vi gifter oss den 4 augusti och jag har ca 10 knoppa som jag den 11 augusti skulle kunna lämna i Byske, eller den 12 i Skellefteå. Mot en billig peng.
    Vart var det du bodde!? Själv bor i i Boden så det blir en bit att åka till Byske eller skellefteå! Men vad har du tänkt för pris?
  • Linnch
    lycklig01 skrev 2012-07-22 18:04:30 följande:
    okej, bor du många mil utanför Älvsbyn, tänkte bara så det bär sig att åka och hämta dem!? Vi måste nämligen ändå upp till Ikea och köpa fler lakan!
    Jag jobbar i Luleå så det ska nog inte vara några problem att få dom någonstans där du kan hämta upp dom om du vill köpa Glad
  • Lebendig

Ska nog inte upp före jul tyvärr. Men vet inte vad jag ska ta för dem än, vet inte hur många som kommer kunna säljas.

• Theresebride

Nu är vi äntligen gifta :) Vi gifte oss i Piteå kyrka, här kommer lite bilder (hur lägger man in flera i samma inlägg?)

• Theresebride

Såhär såg "tårtan" ut, hade en 8bitars upptill och sen en massa små bakelser :)

• Theresebride

Här är vi när vi dansar brudvalsen :)

Svar på tråden Brudar från norrland som gifter er 2012 :)