• Hanna05

Brudar från norrland som gifter er 2012 :)

Hej! :)

Tänkte vi kunde samlas alla här ni som kommer lite mer norröver och som gifter er nästa år.
    Själv gifter jag mig Augusti 2012.

Hur långt har ni hunnit i planeringen, hur mycket har ni hunnit spara och hur har ni tänkt ha ert bröllop?

Jag gifter mig i Piteå stadskyrka och kommer ha bröllopsfesten på storstrand i Öjebyn.
    Jag pysslar på lite här hemma och har hunnit med lite ljuslyktor ..

Tänkte jag kunde lägga in lite mer inspirationsbilder sen!
    Vi kommer ha vitt och ljusrosa som tema :)
  • Svar på tråden Brudar från norrland som gifter er 2012 :)
  • Theresebride

Grattis! :) Visa gärna bilder från eran dag om ni vill :P

Tezzisen skrev 2012-07-02 00:37:41 följande:
    Vi gifte oss i lördags och det var en helt fantastisk upplevelse =) njut av er kommande dag!
  • Tezzisen

Har inte fört över bilder än =) Kan rekommendera Tommys Kök till alla er i Piteå trakten som beställer catering.... Det var galet mycket mat och den var underbart god =) servicen var också helt fantastisk!

• repsara
    Tezzisen skrev 2012-07-03 21:44:36 följande:
    Har inte fört över bilder än =) Kan rekommendera Tommys Kök till alla er i Piteå trakten som beställer catering.... Det var galet mycket mat och den var underbart god =) servicen var också helt fantastisk!
    Åhå! Vad roligt att höra för det lutar åt att vi anlitar dom =) Vilken buffé/meny tog ni?
  • Hanna05

Vill se bilder nu !! :D:D:D:D Bara 38 dgr kvar till mitt bröllop :P

• Linnch

Börjar vara lite stressad nu inför bröllopet, mkt kvar som ska fixas. Prio 1 just nu är tårtan!! Ngn som har erfarenhet av Miss Cake i Munksund eller något av de andra konditorierna i Piteå?

• Tezzisen

Pratade med hon som har Misscake och hon var dyrare än de lokalt stora som Ekbergs, Hansens...vi tog från hansens och var super nöjda =) Till förrätt hade vi laxrulle fylld med Philadelphia och en honungs och limedressing Sen hade vi varmrättsbuffe Och avslutade med vit prinsesstårta med vita kallor från hansens

• AnnL
    Tezzisen skrev 2012-07-12 07:38:37 följande:
    Pratade med hon som har Misscake och hon var dyrare än de lokalt stora som Ekbergs, Hansens...vi tog från hansens och var super nöjda =) Till förrätt hade vi laxrulle fylld med Philadelphia och en honungs och limedressing Sen hade vi varmrättsbuffe Och avslutade med vit prinsesstårta med vita kallor från hansens
    Fint med kallor på tårtan! Har du någon bild du vill dela med dig av? :)
  • Tvilling77

Kul! Lite intresserad vad du fick betala för tårtan? Sa du att det var till ett bröllop? Jag ska använda miss Cake och betalar 2000:- för 65 pers!

• MagnusFlicka

Hej! :) Jag ska gifta mig i Seskarö kyrka nu den 25 augusti. Börjar bli lite smått nervös och stressad över ALLT som ska göras. men imorgon kommer åtminstone klänningen vara klar :)

• Tezzisen

Tvilling 77: jo sa att det var bröllop eftersom våra namn och datumet stod med...men det är ju bra att ni fick ett bra pris =)

Svar på tråden Brudar från norrland som gifter er 2012 :)