• Hanna05

Brudar från norrland som gifter er 2012 :)

Hej! :)

Tänkte vi kunde samlas alla här ni som kommer lite mer norröver och som gifter er nästa år.
    Själv gifter jag mig Augusti 2012.

Hur långt har ni hunnit i planeringen, hur mycket har ni hunnit spara och hur har ni tänkt ha ert bröllop?

Jag gifter mig i Piteå stadskyrka och kommer ha bröllopsfesten på storstrand i Öjebyn.
    Jag pysslar på lite här hemma och har hunnit med lite ljuslyktor ..

Tänkte jag kunde lägga in lite mer inspirationsbilder sen!
    Vi kommer ha vitt och ljusrosa som tema :)
  • Svar på tråden Brudar från norrland som gifter er 2012 :)
  • Just Me

Oj massa
    Save the date korten ska göras klart, festhäftet är klart så ska börja printa o vika o häfta ihop...

Sen är det dags för inbjudningskorten osv osv... Känns som att man har och göra iaf ett tag framöver

• Hanna05
    Insanire skrev 2011-10-06 17:18:24 följande:
    Gärna!
    Själv fick jag hem min klänning igår som jag spontant budade hem i torsdags från tradera för 700 kr..
    bröllopet är inte förrän slutet på juli, men jag kunde inte låta bli.. den är magisk!

Annars håller vi på o kollar catering och inbjudningskort just nu.. :)
    Lägg gärna ut en bild om du vill! :)
  • Hanna05

Här kommer några bilder. Det är på två klänningar, har tagit bort de andra eftersom det stod mellan dessa två. Men nu vet jag nog att nr 2 ska jag inte ha, den satt inte fint på mig!! Nr 1 kanske ?? Annars ska jag pröva fler... Ska be hon beställa hem några fler varianter.. men jaja, här kommer bilder :P

Nummer 1.

Nummer 2.

Dessa ska jag be hon beställer hem!

& sen har jag kikat på några på blocket... får se vart det slutar :D Ganska stor prisskillnad också.. :/

• Insanire

Jag ska absolut lägga upp en bild. :)
    Ska bara försöka ha min m2b hemma samtidigt som mig någon gång så att han kan snöra klänningen i ryggen och ta ett kort. :)

Jag gillar den första du har på dig, hanna05.
    Men jag gillar snörning i ryggen skarpt så jag måste säga att den första klänningen som du ska be henne köpa hem, med det långa släpet, är ursnygg!

• Hanna05
    Insanire skrev 2011-10-06 21:23:06 följande:
    Jag ska absolut lägga upp en bild. :)
    Ska bara försöka ha min m2b hemma samtidigt som mig någon gång så att han kan snöra klänningen i ryggen och ta ett kort. :)

Jag gillar den första du har på dig, hanna05.
    Men jag gillar snörning i ryggen skarpt så jag måste säga att den första klänningen som du ska be henne köpa hem, med det långa släpet, är ursnygg!
    Jo, jag har som också fastnat för snörning i ryggen , och gärna släp! Så jag hoppas den sitter som ett smäck! :D
  • JennyL

Den här tråden ska jag hänga på! Kommer att gifta mig 10 mars i Alsens kyrka utanför Åre :)

• Imke1977

Ojsan, förra inlägget var till dig Hanna05

• Hanna05

Lite bilder på vad jag har gjort! :)

Dessa ska då ligga i en fin korg som värdparet får dela ut !

:) Ljuslykta.
Svar på tråden Brudar från norrland som gifter er 2012 :)