• Hanna05

Brudar från norrland som gifter er 2012 :)

Hej! :)

Tänkte vi kunde samlas alla här ni som kommer lite mer norröver och som gifter er nästa år.
    Själv gifter jag mig Augusti 2012.

Hur långt har ni hunnit i planeringen, hur mycket har ni hunnit spara och hur har ni tänkt ha ert bröllop?

Jag gifter mig i Piteå stadskyrka och kommer ha bröllopsfesten på storstrand i Öjebyn.
    Jag pysslar på lite här hemma och har hunnit med lite ljuslyktor ..

Tänkte jag kunde lägga in lite mer inspirationsbilder sen!
    Vi kommer ha vitt och ljusrosa som tema :)
  • Svar på tråden Brudar från norrland som gifter er 2012 :)
  • annapanna01
    Hanna05 skrev 2011-12-09 22:42:14 följande:
    Jag skulle vilja ha bra tips på en bra makeup i Piteå!!

Våra inbjdningskort har kommit :) Här kommer några bilder. Blev inte så bra med blixt, men kan ta nya då det är ljust! :D Ni ser säkert ändå på ett ungefär ...

Jag känner en tjej i Piteå som är grymt duktig. Hon jobbar som make up artist. Har sett en del av hennes bilder. Hennes webbplats: http://www.Elinilsson.blogg.se

Du kan ju kontakta henne där kanske om det känns intressant?? Jättesöta kort btw :)
  • Theresebride

Hej! jag ska också gifta mig i piteå stadskyrka i augusti. Vilket datum har ni? själv har vi 4 augusti.

Vad mycket ni verkar ha hunnit planera. Vi har bara bokat kyrkan, men börjar känna att vi måste lägga på ett kol nu om vi ska få till det som vi vill :)

• Tezzisen
    Linnch skrev 2011-12-07 23:06:46 följande:
    Någon som har nå bra tips på catering i Piteåtrakten till ett rimligt pris? Glad
    Vi bestället mat från Tommys kök...dock så har han ingen som serverar så det har jag andra som hjälper oss med....Det är inte så lätt att planera när man bor i Lund med gifter sig i Piteå, Öjebyn...men det går men lite bökigare är det =)
  • Tezzisen
    Hanna05 skrev 2011-12-09 22:42:14 följande:
    Jag skulle vilja ha bra tips på en bra makeup i Piteå!!