Brud juni 2012! Någon mer? :-)
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
Jag har väldiga problem med min bröllopsinbjudan! Kan ni hjälpa mej?
Eller ja, inbjudan är så gott som klar. Jag gör en lite ovanligre stil, blir som en liten bok på ca 6 sidor. Där det står om mej, blivande maken mm. Å kort på oss som barn etc.
MEN jag vet inte när jag ska skriva att middagen/festen börjar. Vigseln är kl 13, räknar med ca 45 min i kyrkan. Och att folk ska hinna lämna iväg barnen till barnvakter. Tänkte att det skulle stå kl 16 på bröllopsfestplatsen. Är det för sent? Enligt vår limousinechaufför var det det. Han tyckte absolut senast 15. Men hinner folk lämna barn å så? Det ska ju inte bli för stressigt för dom, samtidigt som man tänker: vad ska dom andra göra dom timmarna emellan?
Eller så tänkte vi säga till gästerna kl 15, så hinner de mingla å gå tipspromenad å sen anländer vi till kl 16? Vad tror ni?
Samma sak gäller OSA-datumet, jättesvårt! Vigseln är 2 juni, blir OSA datum 2 april lagom tror ni eller för tidigt?
(Skönt att jag har er att fråga, som ni ser..) :D
Sen tycker jag nog inte det bara är så i bröllops sammanhang heller. Jag tycker nog dom flesta dopen är rätt så lättsamma nuförtiden oxå. Och på fler och fler dop begär till och med föräldrarna att ta bort psalmer helt.
Och så länge man är med i svenska kyrkan och betalar för det så har man nog rätt att få ha det som man vill när man begravs, döps eller gifter sig. Så anser jag iallafall