Brud juni 2012! Någon mer? :-)
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
Nej det håller jag med. om. Ska bruden vara baraxlad är det väl ingen idé att tvinga på bruden en bolera eller liknande heller. Och jag vet inte, är det verkligen så många som struntar i vad prästen säger och går helt emot allt och kör sitt eget race då? Jag har inte hört talats om det. Men sen har jag väl inte varit på SÅ många bröllop heller
Men lite nyfiken: Hur har ni tänkt göra med sådant då?
"Efter vigseln fortsätter vi gärna att fira vårt bröllop på Mjörnvallen tillsammans med Er!
Vi börjar med lite mingel samt en kort tipspromenad klockan 15. Därefter bjuds det på en Medelhavsbuffé, alkohol och fest!"
Då har man ju varit väldigt tydlig? Om minglet börjar kl 15, blir det ingen väntetid alls för gästerna (vigseln är slut strax innan kl 14 och sedan ska de säkert fota oss lite och sedan åka vidare till festplatsen).
Däremot är jag inte helt nöjd med sista meningen. Hur kan vi formulera oss? Vi vill ju ha med att det bjuds på alkohol så att de vet att det inte behövs tas med några pengar etc. (Vi ska ha en alkoholbuffe)
Tips någon?