• Elinhyden

Brud juni 2012! Någon mer? :-)

Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid? kram

• Svar på tråden Brud juni 2012! Någon mer? :-)
  • Imke1977
    Nikkita skrev 2012-01-16 19:42:28 följande:
    Jag ska ha mörklila rosor med 2 vita liljor i en liten droppe, med några gröna  strån som hänger ner... svårt att förklara, men får inte upp bilden när jag försöker klistra in den! 
    Det låter jättefint!
  • Fiaa

Jag har ganska så nyss bestämt mig för en rund bukett med endast ceriserosa rosor med pärlor i :) tror det kommer bli skitsnyggt!

• FelizLane

Jag ska ha något busigt med pioner, någon ros.. Kanske dahlior.. 

• FelizLane
    FelizLane skrev 2012-01-16 19:59:17 följande:
    Jag ska ha något busigt med pioner, någon ros.. Kanske dahlior.. 
    och nejlikor ;D
  • aniara

Jag har tittat mycket på blommor men inte bestämt mig helt än. Det finns så mycket fint! Det jag vet är att jag vill ha en lite spretig bukett. Gillar inte när den är så där perfekt (onaturligt) rund. Hade gärna haft tulpaner om det varit säsong, och liljekonvaljer om jag inte varit allergisk. Men här är i alla fall en bukett jag gillar:
    flowermagician.blogspot.com/2010/02/apricot-black-cherry-yoghurt-wedding.html

• Nikkita

Nu kan jag nog få upp bilden... Här kommer min inspirationsbild till buketten Skrattande 

Fast med lila rosor istället... 

• Imke1977

Ojoj.. ja buketten är jättesvår. Min florist vill att jag hör av mig snart så vi får gå igenom lite. Jag trodde jag visste innan jul, Men nu har jag sett såmycket snyggt så nu vet jag inte längre. haha

Funderar iallafall på att beställa dom här skorna från nätet.
     http://weddingfactorydirect.com/stseandspdyp.html
    Men jag vet inte om jag vågar. Det här med skor kan ju vara svårt.... Storlekar och sånt.

Och sen tänkte jag beställa det här till min m2b och hans bestman. Tror det blir jättesnyggt med hans mörka färger. Och temat är ju lila
    http://www.ebay.com/itm/Mens-lilac-wedding-waistcoat-/370528790988?pt=UK_Wedding_Clothing&var=&hash=item9503c3c3e0

• Emma84
    Nikkita skrev 2012-01-16 22:26:18 följande:
    Nu kan jag nog få upp bilden... Här kommer min inspirationsbild till buketten Skrattande 

Fast med lila rosor istället... 
    Jättefin!!
  • Nikkita
    Emma84 skrev 2012-01-17 10:00:20 följande:
    Jättefin!!
    Tack, ska bli kul att se hur den blir på riktigt (om jag nu hittar någon bra florist) Glad Tror att denna passar mig bra då jag är väldigt kort. Då vill man ju inte ha en stor bukett som döljer klänningen & gör att jag ser mindre ut Skrattande
  • Imke1977

Hur gör ni med serveringspersonal ni som behöver? Jag känner några lite avlägset som kan tänka sig ställa upp. Men dom är inte utbildade. Men det gör inget anser jag eftersom det inte är bordsservering vi ska ha. Utan buffé.
    Men hur mycket ska man betala dom? Tänkte att vi behöver väl iallafall två stycken.

Svar på tråden Brud juni 2012! Någon mer? :-)