• Elinhyden

Brud juni 2012! Någon mer? :-)

Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid? kram

• Svar på tråden Brud juni 2012! Någon mer? :-)
  • Imke1977

Oboy... injudningarna ja. Jag måste verkligen sätta igång och göra dom :-/

• Emma84
    Imke1977 skrev 2012-01-16 08:22:13 följande:
    Oboy... injudningarna ja. Jag måste verkligen sätta igång och göra dom :-/
    Ja jösses! Svärmor är på väg hem till mig just nu, för att visa en preliminär utskift av vår inbjudnings..bok? Sen ska den lämnas in till tryckeriet, hoppas på att få den färdig denna veckan! Jobbigt att hålla det hemligt för alla vänner (några ur släkten vet att vi ska gifta oss, men inga vänner. Pga vår lite "speciella" inbjudan så tyckte vi att det vore tråkigt om det redan vet om det innan de får den)..

När i juni gifter Ni er, Imke?
  • Imke1977
    Emma84 skrev 2012-01-16 10:19:08 följande:
    Ja jösses! Svärmor är på väg hem till mig just nu, för att visa en preliminär utskift av vår inbjudnings..bok? Sen ska den lämnas in till tryckeriet, hoppas på att få den färdig denna veckan! Jobbigt att hålla det hemligt för alla vänner (några ur släkten vet att vi ska gifta oss, men inga vänner. Pga vår lite "speciella" inbjudan så tyckte vi att det vore tråkigt om det redan vet om det innan de får den)..

När i juni gifter Ni er, Imke?

Ja just ni hade ju verkligen en helt otrolig inbjudan. HUR skoj som helst. Wow om man kunde göra nått sånt
    Vi gifter oss 2 juni i Soldathemmet i Gävle. Längtar som en galen! Längtar efter att få hem min bröllopsklänning som jag väntat på sen juli oxå :-/ Men men, den kommer väl nån gång

• Emma84
    Imke1977 skrev 2012-01-16 10:51:35 följande:

Ja just ni hade ju verkligen en helt otrolig inbjudan. HUR skoj som helst. Wow om man kunde göra nått sånt
    Vi gifter oss 2 juni i Soldathemmet i Gävle. Längtar som en galen! Längtar efter att få hem min bröllopsklänning som jag väntat på sen juli oxå :-/ Men men, den kommer väl nån gång

Aha, då har vi samma datum! Dock bor jag neråt i landet, ca 5 mil utanför Göteborg.
    Åh, bröllopsklänning är mitt största bekymmer! Har inte varit och tittat (mer än på internet) men jag vill ha en ganska enkel, vanlig klänning. Helt tubtopp och snörning i rygg - det är det jag har tänkt.
    Har du beställt från internet? Sen juli - hua mej, det var lång väntan! :-O
  • Imke1977
    Emma84 skrev 2012-01-16 11:55:42 följande:
    Aha, då har vi samma datum! Dock bor jag neråt i landet, ca 5 mil utanför Göteborg.
    Åh, bröllopsklänning är mitt största bekymmer! Har inte varit och tittat (mer än på internet) men jag vill ha en ganska enkel, vanlig klänning. Helt tubtopp och snörning i rygg - det är det jag har tänkt.
    Har du beställt från internet? Sen juli - hua mej, det var lång väntan! :-O
    Jag var iväg med min mamma och tittade på klänningar i Västerås. Var oxå ute efter något enkelt med tubtopp.
    Och så tog hon fram den här Romantica klänningen. Och jag sa bara wow från första stund jag såg den. Och den satt jättebra MEN, den kostade 9000 kr!! :-O Men så hittade jag exakt den klänningen från en leverantör i England för "bara" 4000 kr. Så den är beställd därifrån. Men det är långt väntan pga Romantica har mycket att göra säger dom :-/

Det där med klänningar är verkligen en ocean alltså. herregud.... man kan aldrig bestämma sig tror jag. Det bästa är nog att gå och prova lite olika. Man hittar den oftast på det sättet. Sen kan du ju beställa den över nätet sen
  • gbg2012

Inbjudningarna kom ut för en vecka sedan och redan har 18 personer anmält sig, 16 kommer på festen. =) 

Nu är det "bara"  47 personer till. Men det är en månad kvar! =)

• Emma84
    gbg2012 skrev 2012-01-16 16:15:36 följande:
    Inbjudningarna kom ut för en vecka sedan och redan har 18 personer anmält sig, 16 kommer på festen. =) 

Nu är det "bara"  47 personer till. Men det är en månad kvar! =)
    KUL!
  • Emma84

Hur tänker ni förresten er brudbukett? Finns ju miljoooner blommor att välja på OCH "bukettform"!
    Att gifta sej är verkligen en djungel! - tur att det bara skall göras en gång

• AnnaKari
    Emma84 skrev 2012-01-16 18:18:17 följande:
    Hur tänker ni förresten er brudbukett? Finns ju miljoooner blommor att välja på OCH "bukettform"!

Hej

ja visst är det en djungel, jag sitter just nu i inbjudningarnas djungel :P

Men ngt i den här stilen: Liljekonvaljer, pioner, lavendel, dallergräs, kanske Ranuckel eller rosor i gammelrosa med pärlor oavsett blir det rund form, ev 2 blommor som sticker ut lite. En att ge mamma vid intåg en att ge svärmor vid uttåg.

Gick tyvärr inte att ladda upp bild, då jag bara har bilderna i ett dokument :P

• Nikkita
    Emma84 skrev 2012-01-16 18:18:17 följande:
    Jag ska ha mörklila rosor med 2 vita liljor i en liten droppe, med några gröna  strån som hänger ner... svårt att förklara, men får inte upp bilden när jag försöker klistra in den! 
Svar på tråden Brud juni 2012! Någon mer? :-)