Brud juni 2012! Någon mer? :-)
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
Oboy... injudningarna ja. Jag måste verkligen sätta igång och göra dom :-/
Ja just ni hade ju verkligen en helt otrolig inbjudan. HUR skoj som helst. Wow om man kunde göra nått sånt
Vi gifter oss 2 juni i Soldathemmet i Gävle. Längtar som en galen! Längtar efter att få hem min bröllopsklänning som jag väntat på sen juli oxå :-/ Men men, den kommer väl nån gång
Ja just ni hade ju verkligen en helt otrolig inbjudan. HUR skoj som helst. Wow om man kunde göra nått sånt
Vi gifter oss 2 juni i Soldathemmet i Gävle. Längtar som en galen! Längtar efter att få hem min bröllopsklänning som jag väntat på sen juli oxå :-/ Men men, den kommer väl nån gång
Inbjudningarna kom ut för en vecka sedan och redan har 18 personer anmält sig, 16 kommer på festen. =)
Nu är det "bara" 47 personer till. Men det är en månad kvar! =)
Hur tänker ni förresten er brudbukett? Finns ju miljoooner blommor att välja på OCH "bukettform"!
Att gifta sej är verkligen en djungel! - tur att det bara skall göras en gång
Hej
ja visst är det en djungel, jag sitter just nu i inbjudningarnas djungel :P
Men ngt i den här stilen: Liljekonvaljer, pioner, lavendel, dallergräs, kanske Ranuckel eller rosor i gammelrosa med pärlor oavsett blir det rund form, ev 2 blommor som sticker ut lite. En att ge mamma vid intåg en att ge svärmor vid uttåg.
Gick tyvärr inte att ladda upp bild, då jag bara har bilderna i ett dokument :P