Brud juni 2012! Någon mer? :-)
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
Halloj!
Vi bor i Köping, men vi (min sida av släkten) har stuga där och jag är uppväxt i Östhammar. Har ni kommit långt i eran planering?
Vi har nog kommit ganska långt. Vi förlovade oss 29 juli så vi har haft lite tid på oss ;) Kyrkan är bokad, festlokalen är bokad, jag har köpt min klänning och min fästman har sin kostym. Tärna, marskalk och toastmaster är tillfrågade och har accepterat. Vi ska snart ut med våra inbjudningskort men i princip alla som står på gästlistan är redan informerade om vad som väntar. Vi vill inte planera sönder vår stora dag så vi tar det lite soft. Toastmastern har rutin och vet nog mer än oss om hur det ska gå till.
Hur går det för er?
Hej!
Kyrka, festlokal, toastmadame, fotograf, tärna och bestman avklarad. Färgtema: gammelrosa, olivgrönt och ljusare brunt/nougat. Inbjudan på g. Klänning skall börja provas på lördag, maten skall en catering firma fixa, buffé blir det, listan fin justeras just nu, tårta skall avsmakas nästa gång vi är i Östhammar. Vigselring inte 100 % klar, skenan (grunden) gjord samtidigt som förlovningsringarna, för att matcha och att det inte skulle bli för breda för mig. Ska tid igen snart och kika hur den ska se ut, stenar m.m.
Ja det ärskönt att börja planera itid, jag var mammaledig när jag började planera. Hår och smink är fixat...nu är det klänning, skor och ringutförande som är kvar. Våra tjejer ska ha Madickenklänningar, så min mamma väntar med iver på vilket tyg och färg som hon ska sy dem i. Mönstret har hon redan ritat :) Inbjudan på g samt Karis kläder