Brud juni 2012! Någon mer? :-)
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
Mindre än fem månader kvar och massor att göra! Hur mycket har ni kvar som gifter er omkring den 2 juni? =)
Imorgon ska vi skicka inbjudningarna med OSA 15 februari. Ha första mötet med våra toastmastrar och göra klart sista på hemsidan(nästan helt klar!)
I veckan ska vi fixa vigselring(som jag kollat in en gång innan), boka transport, förhoppningsvis ordna sig med solist till kyrkan, prova M2B kläder för första gången.
jag hänger också på, vi gifter oss 1.6. Borgerligt med två vittnen. Jag antar att jag har betydligt mindre att planera än alla er andra, men det är ju kul att hänga med iaf:)
Vi gifter oss 16 juni!!!
AndroSid: här kommer en bild!
det är denna bild som jag sett (på en brittisk sida) som jag blivit inspirerad av...men hittar INGEN i sverige som kan ta fram liknande kort :(
16 JUNI!
Har hängt runt här på BT en vecka och bara gottat mig i vad alla skriver, men nu tyckte jag att det var dags att få vara med! =) Det är ju sååå kul och ganska sjukt att all vaken tid går till att tänka på bröllopet! Hur ska detta bli längre fram? Börjar jobba på måndag så då måste jag försöka att fokusera på det! =) Även om det blir otroligt svårt! =)
För oss är det svåraste att hitta en som kan sjunga/spela gitarr på vigseln. Visst man kan säkert googla och hitta någon, men vi vill gärna att det ska vara någon som passar oss, gärna någon vi känner, men det finns ingen... Eller har frågat två olika, men båda hade annat för sig... Åh... Ser ju det hela framför mig och vill så gärna ha en Winnerbäck sitta där!
Annars går planerna bra!