Brud juni 2012! Någon mer? :-)
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
argwhhh....push the button but not that fast!
och kyrkan som ligger så jätte vackert...
@imke: jag tycker mycket om er festlokal, den ser jätte trevlig o klassisk ut!
Saxomanix: WOOOOW!! Värsta fina lokalen OCH kyrkan Superfint
Nu har vi preliminärbokat vigselplats också!
Det blir bröllopsplatsen i trädgårdsföreningen. Lite peppar-peppar för att det ska bli fint väder (de kan inte garantera plats inomhus vid dåligt väder även om det oftast går att ordna), men i värsta fall får vi helt enkelt bunkra upp med paraplyer :)
Sara1291: Vilken av dem är det du menar?
Hej! Vi har som preliminärt datum 9 juni men har ännu inte bokat, dock har vi skaffat både klänning & ring :))
KRAM till alla blivande brudar!! :)
Nu har jag hittat buketten jag vill ha tror jag. Jag fastnade för den på en gång iallafall. En av floristerna jag har pratat med sa att dom kunde ordna alla dom lila olika färgerna på blommorna jag ville ha. Annars var det tydligen lite svårt. Men den skulle landa på en 1500 kr ungefär. Ser ut såhär.
Jag har köpt sånna små presentaskar i lila som jag först hade tänkt ha lite godis i. Men nu har idén om en godisbuffé dykt upp. Så här sitter jag med 100 presentaskar som jag inte vet vad jag ska ha i.
Har hittat sånna jättesmå guldpinglor på ebay. Typ som man kan ringa i när man vill att prudparet ska kyssas. Tnkte kanske man kunde lägga i en sådan? Förslag mottages tacksamt på annat.