• Elinhyden

Brud juni 2012! Någon mer? :-)

Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid? kram

• Svar på tråden Brud juni 2012! Någon mer? :-)
  • Elinhyden

Yorkstacy: aha vad roligt härligt att vi börjar bli några stycken går allt bra för er?

• Elinhyden

Fan vad härligt tjejer!! Kul att ni äntligen hittade hit

• tuvali

Hej hej tjejer.. 2 juni e vårat datum <3 
    Kommer från Uddevalla och e 34 år, sambon friade efter 16 år tillsammans så nu tillbringar jag en hel del tid här inne :)

• hjgs

hallå, vi gifter oss också den 30 juni

• scochjt

Hej alla! Vi ska oxå gifta oss den 2 juni! Även jag är här inne och kollar då och då :)

• FrökenFrö

Hej på er! Vi kommer också att gifta oss 30 juni.

Har precis bokat festlokal, som också kommer att vara vigselplats. Ska nu få tag i en vigselförrättare, sen är det viktigaste fixat. Då blir vi ju i alla fall gifta.

Hur långt har ni andra kommit? Ligger vi efter?

• scochjt

Vi har bokat kyrka, lokal och musik. Även bokat min frisyr. Har köpt in materialet till inbjudningarna, men inte börjat göra dom än :)

• scochjt

Bokat min frisör skulle det ju stå...

• cookieandkermit

Här är en till. Vi gifter oss den 16 juni har ganska mycket klart. Ska och prova klänningar den 22 oktober på Lilly i Stockholm Glad

• tuvali

Vi har oxå bokat vigsel och festplats, kommer vigas utomhus i regementsparken . Har ringt kommunen ang vigselförrättare och börjat köpa lite grejer till bröllopet. 
    Har skrivit lista på allt som ska göras och köpas men d va nog ingen bra ide..får ju panik bara man tittar på den ;)

Svar på tråden Brud juni 2012! Någon mer? :-)