Brud juni 2012! Någon mer? :-)
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
Yorkstacy: aha vad roligt härligt att vi börjar bli några stycken
går allt bra för er?
Fan vad härligt tjejer!! Kul att ni äntligen hittade hit
Hej hej tjejer.. 2 juni e vårat datum <3
Kommer från Uddevalla och e 34 år, sambon friade efter 16 år tillsammans så nu tillbringar jag en hel del tid här inne :)
hallå, vi gifter oss också den 30 juni
Hej alla! Vi ska oxå gifta oss den 2 juni! Även jag är här inne och kollar då och då :)
Hej på er! Vi kommer också att gifta oss 30 juni.
Har precis bokat festlokal, som också kommer att vara vigselplats. Ska nu få tag i en vigselförrättare, sen är det viktigaste fixat. Då blir vi ju i alla fall gifta.
Hur långt har ni andra kommit? Ligger vi efter?
Vi har bokat kyrka, lokal och musik. Även bokat min frisyr. Har köpt in materialet till inbjudningarna, men inte börjat göra dom än :)
Bokat min frisör skulle det ju stå...
Här är en till. Vi gifter oss den 16 juni har ganska mycket klart. Ska och prova klänningar den 22 oktober på Lilly i Stockholm
Vi har oxå bokat vigsel och festplats, kommer vigas utomhus i regementsparken . Har ringt kommunen ang vigselförrättare och börjat köpa lite grejer till bröllopet.
Har skrivit lista på allt som ska göras och köpas men d va nog ingen bra ide..får ju panik bara man tittar på den ;)