Brud juni 2012! Någon mer? :-)
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
Vad kul att läsa vad olika grejjer vi alla har ordnat hittills! Jag älskar att pyssla så jag skulle gärna vilja veta vad ni ska göra för saker själva?! Vi ska gjuta lite egna ljusstakar i betong som vi ska ha blockljus på, sen ska vi skriva namn på stenar (istället för placeringskort) men det blir ju mycket närmare bröllopet, vi ska göra egna hjärtformade sockerbitar som jag såg på någon tråd att någon gjort, göra egna ljuslycktor av glasburkar, fixa toalettkorgar och skyltar till toaletterna och vi ska eventuellt göra ett par häftiga dekorationer att hänga i taket om det inte blir för mycket (dessa http://ruffledblog.com/diy-string-wedding-chandelier/) mer tips?
Nu har jag beställt några provkort på inbjudningskort. Jag vill se och känna hur de känns innan jag bestämmer mig. Hoppas de skickar korten ganska snabbt!
Här är också en i Juni, 2 juni
Jag har köpt klänningen som är klänningen med stort K och är så nöjd.
Annars håller vi fortfarande på och tittar efter lokal. Vi blir ca 100 pers och det är inte så lätt att få tag på lokal som rymmer så många här omkring, är väl lite kräsen också
Hej hej!
Vi gifter oss också den 16 juni! Vi gifter oss här hemma i Kiruna, risken finns ju att det är någon snöhög kvar här-och-där och att träden inte slagit ut! Men det får vi ta ;) Huvudsaken är att vi blir Man och Fru Sterner ;)
Vi har bokat kyrka, festplats, frisör änsålänge.. Börjat kolla upp olika priser på catering OCH så har vi skickat ut "SPARA DATUMET" - kort också här i dagarna :)
Hejsan!
Sandra, 23 år planerar också bröllop i Juni. Dock har vi inte spikat exakta datumet ännu. Går lite efter när lokaler vi är intresserade av finns lediga. Handpenningen på bröllopsklänningen är betald, Bröllopsföljet och gästlistan är klara. Har också skrivit listor på allt som ska inhandlas och fixas!
Hej
Får man vara med här? Jag och sambon gifter oss o Gävle den 2/6 2012. Planerna är i full gång. Frågorna är många.... Hur gör man? Vart börjar man?! Men Yajks va jag längtar!!
Det som gjorts hittills.
Bokat datum
Bokat kyrka
Bokat festlokal
Bokat präst
Köpt bröllopsklänning
Bestämt tärna och bestman
Köpt saker till att göra egna inbjudningskort
Gäster: ca 70 st
Budget: 60 000 kr
Vi gifter oss den nionde juni.
Vi har:
Bokat festlokal
Hittat mönster till brudklänningen (M2B's mamma ska sy, vi tar mått för provklänningen på fredag!)
Bestämt toastmaster
Bestämt Best man
Bestämt vem som ska göra tårta
Köpt lite småkrafs
Imorgon så har vi förhoppningsvis bokat en vigselplats också... Och vi tror att vi är de perfekta ringarna på spåren!
Gäster: ca 55
Budget: 40 000
men vad ni ligger i. Bra jobbat.
Känner stor stress med att bara skriva på den lååååånga listan på vad som behöver göras, alltså har jag inte börjar göra något ännu....nästan.
Jag har köpt klänningen (hade redan bestämt mig för den, så kom den upp på rea hos Stockholm underbaraste butik som varmt rekomenderas Milagro, så då passade jag på)
Vi jobbar flitigt med skriva gästlistan
Kämpar på med save the date
har bestämt färger- som vi kanske måste bestämma om....se gärna mitt inlägg www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4068760.html
hur hinner ni med allt? :)
Härligt med allas fina ideer. Glad att jag har er här i forumet.
Skönt å höra ändå att jag inte är den enda som inte hunnit med så mycket
Nyfiken. Hur ser allas klänningar ut?