• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • sofi 88

Blidde ingen jogging/kvällsprommenad men några extra övningar hemma i form av situps, rygglyft, armhävningar mm. Dagens morgonpromenad blev 1 h och följdes av samma övningar som igårkväll. Hoppas på en kvällspromenad ikväll istället!

• Amejuli
    Kattpoet skrev 2011-07-20 22:35:18 följande:
    Jag har för mycket adrenalin i kroppen, det  gör det svårare att bli smal.
    Förlåt om jag är nyfiken, men vad beror din överproduktion på?
  • Fishkiss
    fasit skrev 2011-07-22 06:50:52 följande:
    Får man fråga om dehär produkterna dyra? Jag har också hört att man luktar väldigt illa. Har du hört eller märkt ngt om det? Hur länge ska man hålla på?
    Precis som Maseralda skrev kostar det runt 250 kr. Det är upp till var och en hur länge man klarar, men runt 2 veckor kanske. Här kan du läsa lite www.finest.se/userBlog/&beid=1037269 finns massor med sidor om Detox...
  • lundabrud

skulle till gymet med min sambo idag, när vi kom dit var det stängt.... snopet! Men vi tränade ett hårt styrkepass hemma i lägenheten i stället i en timme!

• fasit

Någon som ska ut på joggingtur ikväll? Jag tänkte det, men jag är ganska trött för vi har möblerat om idag. Hela dagen, men är inte direkt klara än..

• Kattpoet

Jag har gjorde min sjukgymnastik i torsdag och mitt knä är fortfarande  svullet.   Meh...

• Maseralda

Jag körde en halvtimme med mitt Wii-spel igår (ett Flexibility-program) och idag har jag gått i en och en halv timme. Har dessutom inspirerat min sambo att också börja träna och han behöver gå ner mer än vad jag gör Skrattande Däremot är jag i stort behov av att köpa en ny våg, den jag har tyckte nämligen att jag hade gått ner 7 kilo på två dagar och det tror jag inte riktigt på hehe

• Kattpoet

Vi provade en recept från den nya dieten,  vi måste fixa det, där för mycket mat och det känns inte  kul att behöva slänga mat  när det inte går att frysa.

• lundabrud

satsar på träning imorn fm med sambon... unnar mig en öl och godis ikväll! 

• izredam
    lundabrud skrev 2011-07-25 18:16:20 följande:
    satsar på träning imorn fm med sambon... unnar mig en öl och godis ikväll! 
    Här blir det lyx med tacos och vodka cranberry idag (vi köpte med oss burkar från en finlandskryssning - farligt gott är det. Tur att vi inte dricker så ofta) :)
Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!