• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • Lanin

Hej alla :)
    Vilken kul tråd

Jag har redan köpt min klänning och då satt den som en smäck. Där är dragkedja i ryggen så jag kan inte bredda ut den :P
    Nu när jag börjat jobba är alla kakmonster och det bjuds på kaka nästan varje eftermiddag, så nu när jag var hos sömmerskan och provade klänningen för första gången efter jag köpt den satt den lite tight.....

Hänger gärna med här i er motivationstråd till att röra lite mer på sig, och kanske kunna säga nej till varannan kaka, haha

• förlovadflicka

Tog en timmes promenad innan och nu ska jag bara hålla mig borta från godiset!

• fasit
    förlovadflicka skrev 2011-07-16 10:29:22 följande:
    Tog en timmes promenad innan och nu ska jag bara hålla mig borta från godiset!
    Jag har också promenerat idag till affären och tillbaka. Idag har jag lördagsgodisdag, men imorgon är det slut:)
  • förlovadflicka

Tog en promenad och dansade runt med min lillebror en stund, har städdag idag så det räknar jag som motion också, haha :)

• förlovadflicka

Uh-oh, var tvungen att smaka en liten plopp, fast det förlåter jag mig själv :P Var faktiskt tvungen på riktigt, köpte 6 påsar med "kärlekskollektionen" runt alla hjärtans dag, och de har legat i kylskåpet i flera månader, så jag var tvungen att kolla så att de fortfarande var ok, ska ha dem på vår godisbuffé. Den var mer än ok :P

• LindaochJohn

Hej allihopa!
    Jag vill oxå vara med! Det är över ett år kvar tills vi gifter oss o målet är att gå ner ca 10-15 kg..! O det helst framåt jul det här året för sen är det dags att prova klänningar tycker jag!

Jag har gått upp en hel del sen jag o min m2b flyttade ihop för några år sedan o nu är det dags att gå ner de där kilona igen!
    Jag bestmde mig redan för 2 veckor sedan att nu får det bli ändring o jag o sambon begav oss ut på en joggingtur. Tyvärr hade jag en förkylning gå G som bröt ut BIG TIME då så nu har jag gått på penicilin o stark hostmedecin i 2 veckor... Förvånad
    Men nu i veckan vågar jag nog börja igen, haha! Flört

Jag tänker på att äta mindre portioner med mindre potatis/pasta el dyl o mer grönsaker.
    Försöker dricka mkt vatten under dagen o ingen läsk eller godis på vardagar o bara lite på helgen.
    Min tanke är att träna styrka på gym 2 ggr/vecka o jogga 2 ggr/vecka o ev köra någon hemmaträning, ex yoga eller zumba.

• förlovadflicka
    fasit skrev 2011-07-18 22:20:31 följande:
    Joggingtur idag på 25 min:)Skönt, men tråkigt..

Duktigt!

Själv tog jag en timmes promenad imorse, och så tränade jag ca 40 min. Och så har jag spelat twister med min treåriga lillebror, med andra ord bestämde han var jag skulle sätta händer och fötter och skrattade sig fördärvad när det blev svårt :P Men bra träning var det och jättemysigt :)

• LindaochJohn

Räknas det att släpa på träd på jobbet? Flört Tungan ute

• Soderek

Jag hänger på här jag med. Skulle behöva gå ner ca 10 kilo efter att ha fått barn. Ska inte gifta mig förrän augusti nästa år men jag vill gärna gå ner lite i vikt tills det är dax att prova klänningar Glad

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!