• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • Kattpoet

Lunda samma här MEN  jag  blir trött på kålrötter, morötter och kål under vinter och då är det skönt att kunna äta ärtor, brocoli och blomkål med.

Och  grön ärtsoppa är en av mina favorit soppor. 

• izredam
    Kattpoet skrev 2011-07-21 14:49:47 följande:
    Nu är det bestämt,  här ska det bli grönärtsoppa!  MUMMA! 
    Åh, det skulle jag också vilja laga någon dag, det är ju så gott! Dessvärre vägrar m2b att äta ärtor. Och majs. Och vitkål. Men annars äter han det mesta i alla fall :)
  • Kattpoet

Gör soppan utan att han vet om det ock kalla det   Soup ala verde....  det så jag fick mitt ex att älska soppan.

• sofi 88

Jag hänger på här! 
    Vi gifter oss om ca 1 år och hoppas på att tappa 5 kg till den stora dagen, helst tills klänningarna ska börja provas!
    I morse jagade jag upp m2b och så promenerade vi 50 minuter innan frukost som sen bestod av varsinn yalla yoghurt och delade på en wasaknäcke, kanske inte superbra, misstänker att det är sockerbomber de där yalla yoghurtarna... Till lunch fick det bli en sallad med chortizo med hög köttprocent och en gnutta pasta och lite fetaost. Funderar på en kvällspromenad/lätt jogging om några timmar. En gång om dagen kör vi 20 situps och 10 armhävningar och ibland blir det lite fler övningar.

• durrasflikka

Oj, det blev visst 2 tomma inlägg. =/

Jag hänger gärna på men jag saknar helt motivation. Det är mer än 1 år tills den stora dagen och jag är världens mest kräsna person som på det älskar godis och chips men hatar att motionera där man tänker på att det är motion. Tänkte lägga upp bild på hur jag ser ut nu och hur jag såg ut när vi träffades för det är så jag vill se ut igen. Bryr mig inte om vikten egentligen för jag vill vara nöjd med hur jag ser ut och inte stirra mig blind på en siffra, men jag har ju gått upp ca 30 kg sen vi blev ihop för 4 år och snart 8 månader sedan. =(

• fasit

Jag skulle tränat idag, ett roligt pass på gymmet, men strul på jobbet gjorde mig deppig så nu vill jag ingenting..ska nog ta mig ut på en liten promenad ikväll iaf..

• Fishkiss

Jag har kört detox i 5 dagar nu (utrensningskur) www.tasteline.com/halsa/Halsotipset/Dags-for-detox/
    någon som har provat det? Finns i hälsokostaffärer. Man känner sig mycket piggare, fräschare och går ner i vikt! Jag gör egna juicer och använder mig av recepten på tasteline. Man lär sig att äta nyttigare

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!