• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • förlovadflicka

Unnar mig lite godis idag igen... Men liksom, sitter och myser på ett hotellrum första dagen iväg på semester, så omänsklig tänker jag inte vara så länge jag inte är överviktig, och det är en bra bit kvar dit alltså. Men nu har jag bekänt det här iaf :P

• fasit
    Fishkiss skrev 2011-07-21 17:39:19 följande:
    Jag har kört detox i 5 dagar nu (utrensningskur) www.tasteline.com/halsa/Halsotipset/Dags-for-...
    någon som har provat det? Finns i hälsokostaffärer. Man känner sig mycket piggare, fräschare och går ner i vikt! Jag gör egna juicer och använder mig av recepten på tasteline. Man lär sig att äta nyttigare
    Låter intressant. Jag skulle vilja testa det någon gång!! Är det jobbigt? Ska man träna under tiden?Kan man jobba i början utan problem och så, jag tänker att man kan få väldigt ont i huvudet osv..speciellt om man både är kaffe- och sockerberoende:)
  • lundabrud

jag gymmade idag 1 timme... käkade nudesoppa när jag kom hem, tomma kolhydrater/bukfylla, inte så bra... Hade tom kyl :( Nu sitter jag o käkar äpple för att dämpa sötsuget!

• fasit
    lundabrud skrev 2011-07-21 21:25:53 följande:
    jag gymmade idag 1 timme... käkade nudesoppa när jag kom hem, tomma kolhydrater/bukfylla, inte så bra... Hade tom kyl :( Nu sitter jag o käkar äpple för att dämpa sötsuget!
    kämpa på! Du tog ju dig till gymmet:) Det gjorde inte jag idag..
  • Amejuli

Mördande träningsvärk. En vilodag och en saltlakrits på det! En vecka och två dagar till bröllopet nu och man vill ju inte känna sig utbränd tills dess liksom. Tungan ute

• förlovadflicka
    Amejuli skrev 2011-07-21 22:05:09 följande:
    Mördande träningsvärk. En vilodag och en saltlakrits på det! En vecka och två dagar till bröllopet nu och man vill ju inte känna sig utbränd tills dess liksom. Tungan ute
    Nej, vila upp dig ordentligt, att man är pigg och har utstrålning är bra mycket viktigare för skönheten än figuren! :D
  • Amejuli
    förlovadflicka skrev 2011-07-21 22:14:33 följande:
    Nej, vila upp dig ordentligt, att man är pigg och har utstrålning är bra mycket viktigare för skönheten än figuren! :D

Bra att du peppar mig lite. Hade lite skuldkänslor för att jag vilade idag

Ja, nu närmar det sig verkligen. Känner mig rejält nervös!

• Fishkiss
    fasit skrev 2011-07-21 21:13:50 följande:
    Låter intressant. Jag skulle vilja testa det någon gång!! Är det jobbigt? Ska man träna under tiden?Kan man jobba i början utan problem och så, jag tänker att man kan få väldigt ont i huvudet osv..speciellt om man både är kaffe- och sockerberoende:)
    Jag har provat en gång förut och då gav jag upp efter 6 dagar för jag gick ner för mycket (4 kg) och åt inte lika bra som jag gör nu. Blev trött och fick lite ont i huvudet men nu har jag laddat ordentligt med nyttiga middagar, gör juicer (tar med ingefära för det ökar processen för utrensing) och dricker mycket vatten med citron. Känner mig pigg och bra!
    Det är viktigt att man äter (rätt mat) och dricker mycket. Du ska nog inte träna hårt...här kan du också se vilka aktiviteter de rekommenderar www.tasteline.com/halsa/Halsotipset/Dags-for-detox/
    Visst kan du jobba samtidigt som du gör det men du får planera måltiderna och glöm inte att dricka! Man blandar 12 ml med 1,5 liter vatten www.lifebutiken.se/life/produkter/detox1/methodraine_detox.ecp som du dricker per dag och sen dricker jag kanske 1 liter vatten + 1-2 glas juice om dagen (som jag gör själv) så räkna med att det blir extra toabesök!
    Börja varje dag med ett varmt glas vatten med pressad citron i.
  • fasit
    Fishkiss skrev 2011-07-21 22:44:33 följande:
    Jag har provat en gång förut och då gav jag upp efter 6 dagar för jag gick ner för mycket (4 kg) och åt inte lika bra som jag gör nu. Blev trött och fick lite ont i huvudet men nu har jag laddat ordentligt med nyttiga middagar, gör juicer (tar med ingefära för det ökar processen för utrensing) och dricker mycket vatten med citron. Känner mig pigg och bra!
    Det är viktigt att man äter (rätt mat) och dricker mycket. Du ska nog inte träna hårt...här kan du också se vilka aktiviteter de rekommenderar www.tasteline.com/halsa/Halsotipset/Dags-for-...
    Visst kan du jobba samtidigt som du gör det men du får planera måltiderna och glöm inte att dricka! Man blandar 12 ml med 1,5 liter vatten www.lifebutiken.se/life/produkter/detox1/meth... som du dricker per dag och sen dricker jag kanske 1 liter vatten + 1-2 glas juice om dagen (som jag gör själv) så räkna med att det blir extra toabesök!
    Börja varje dag med ett varmt glas vatten med pressad citron i.
    Får man fråga om dehär produkterna dyra? Jag har också hört att man luktar väldigt illa. Har du hört eller märkt ngt om det? Hur länge ska man hålla på?
  • Maseralda
    fasit skrev 2011-07-22 06:50:52 följande:
    Får man fråga om dehär produkterna dyra? Jag har också hört att man luktar väldigt illa. Har du hört eller märkt ngt om det? Hur länge ska man hålla på?
    Det kostar väl runt 250 spänn. Jag körde den en gång, men slarvade med maten så jag var bara trött hela tiden så jag avbröt innan kuren var klar. Blandningen luktar väl inte rosor direkt, däremot gjorde jag misstaget att hälla ner det i en sportflaska (man ska ju dricka det under dagen) och på vägen till jobbet läckte flaskan, Detox-sjö i väskan alltså, inte jättemysigt Flört Men som Fishkiss skrev, är man noga med maten så ska det ju funka utan att man går runt och är trött.
Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!