fasit skrev 2011-07-21 21:13:50 följande:
Låter intressant. Jag skulle vilja testa det någon gång!! Är det jobbigt? Ska man träna under tiden?Kan man jobba i början utan problem och så, jag tänker att man kan få väldigt ont i huvudet osv..speciellt om man både är kaffe- och sockerberoende:)
Jag har provat en gång förut och då gav jag upp efter 6 dagar för jag gick ner för mycket (4 kg) och åt inte lika bra som jag gör nu. Blev trött och fick lite ont i huvudet men nu har jag laddat ordentligt med nyttiga middagar, gör juicer (tar med ingefära för det ökar processen för utrensing) och dricker mycket vatten med citron. Känner mig pigg och bra!
Det är viktigt att man äter (rätt mat) och dricker mycket. Du ska nog inte träna hårt...här kan du också se vilka aktiviteter de rekommenderar
www.tasteline.com/halsa/Halsotipset/Dags-for-detox/
Visst kan du jobba samtidigt som du gör det men du får planera måltiderna och glöm inte att dricka! Man blandar 12 ml med 1,5 liter vatten
www.lifebutiken.se/life/produkter/detox1/methodraine_detox.ecp som du dricker per dag och sen dricker jag kanske 1 liter vatten + 1-2 glas juice om dagen (som jag gör själv) så räkna med att det blir extra toabesök!
Börja varje dag med ett varmt glas vatten med pressad citron i.