• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • Fröken Söt

Jag hänger också på! Ska ut och jogga en liten runda strax, det var alldeles för länge sedan sist. Satsar på några kilo ner innan bröllopet i alla fall.

• Amejuli

Bra tråd. Kan nog hjälpa att försöka hålla motivationen! Jag har visserligen bara 1,5 v kvar till bröllopet men jag kör hårt. :-P

Idag blev det core och step, imorn blir det core och aerobic dans och på torsdag blir det bodyattack. Puh!

Svårast är att låta bli godiset tycker jag. Är en riktig gottegris!

• förlovadflicka
    Amejuli skrev 2011-07-19 19:28:51 följande:
    Bra tråd. Kan nog hjälpa att försöka hålla motivationen! Jag har visserligen bara 1,5 v kvar till bröllopet men jag kör hårt. :-P

Idag blev det core och step, imorn blir det core och aerobic dans och på torsdag blir det bodyattack. Puh!

Svårast är att låta bli godiset tycker jag. Är en riktig gottegris!
    Jag veeet, godiset skriker mitt namn! Får nöja mig med lite mörk choklad, men jag skulle allt bra gärna vilja ha lite mjölkchoklad nu... :S Tog min duktiga morgonpromenad till frisören i morse och klippte mig, bara hos henne tappade jag väl nåt kilo så tjockt hår som jag har :P
  • Amejuli
    förlovadflicka skrev 2011-07-19 20:27:28 följande:
    Jag veeet, godiset skriker mitt namn! Får nöja mig med lite mörk choklad, men jag skulle allt bra gärna vilja ha lite mjölkchoklad nu... :S Tog min duktiga morgonpromenad till frisören i morse och klippte mig, bara hos henne tappade jag väl nåt kilo så tjockt hår som jag har :P
    Haha, Ja man får vara glad för det lilla, även om det är hår! Mina bovar är salt och syrligt. Jag skulle snart kunna döda för en påse djungelvrål :-P

Morgonpromenad skulle jag också vilja komma igång med. Duktigt! Men jag är så förbaskat morgonseg. Får se om jag lyckas ändra på det!
  • förlovadflicka

Är också morgonseg, men eftersom jag inte jobbar just nu så kan jag gå upp vid tio och ta min morgonpromenad då, haha :P Idag gick jag med min treåriga lillebror till en lekplats, så då blev det både promenad och styrketräning, haha :)

• Maseralda

Jag hoppar gärna in här också. Gick 'endast' upp 10 kilo under min graviditet. Det är inte dom kilona som är problemet, dom är borta för länge sen. Det är dom ca 15 sambokilona jag hade till att börja med, innan jag blev gravid, som ska bort Flört Nu har inte jag något bestämt datum för bröllop än, men det lutar åt att det kanske blir ganska spontant med relativt kort varsel så det är väl bara att sätta igång. Är mammaledig just nu, så många promenader hoppas jag få in. Idag däremot har det inte blivit någon utgång, däremot pizza till middag Tungan ute Min största last är helt klart take away-mat!

• Kattpoet

Ett tisp för er som vill äta ute och inte blir  jätterunda,  jag och min make pga pengabrist  delar  alltid  ett mål mat när vi ute  och samma sak med fika.

Vi delar på en dricka och en pizza, eller en fullängd sub på subways, en påse chips och en dricka  eller   varsin kopp te och så delar vi på en bakelse.

Vi försöker unna oss  något av detta  två gånger i månaden  och det är jättemysigt att göra så. 

• Iku

Ok, jag har gjort absolut ingenting, men nu tänker jag vara supermodig och skriva upp min vikt här, så MÅSTE jag se till att gå ner, annars blir det pinsamt vid nästa invägning! Ut och träna med mig alltså imorgon! I söndags vägde jag 64,2. (Gaaah!) Nu får jag se till att jobba tills på söndag, fegar jag ur får ni påminna mig ;)

• Kattpoet

Och hur lång är du?

Jag väger 120 kilo just nu men det är för att jag  håller på att ställa om ämnesomsättningen. 

• förlovadflicka
    Iku skrev 2011-07-20 21:06:14 följande:
    Ok, jag har gjort absolut ingenting, men nu tänker jag vara supermodig och skriva upp min vikt här, så MÅSTE jag se till att gå ner, annars blir det pinsamt vid nästa invägning! Ut och träna med mig alltså imorgon! I söndags vägde jag 64,2. (Gaaah!) Nu får jag se till att jobba tills på söndag, fegar jag ur får ni påminna mig ;)

Haha, "gaaaah" :P Säg ditt mål om du vill också om du vill, så blir det ännu större motivation. :)

Själv är jag glad, behöver inte gå ner i vikt, väger 58 och är ca 165 cm, ska bara omvandla lite till till muskler, hehe :)

kattpoet: Jag och festmannen delar alltid också pizza och subs, ingen av oss skulle någonsin orka en hel :P Det är ekonomiskt också minsann :)

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!