augusti2012 skrev 2011-07-25 19:00:20 följande:
Hoppar gärna in i den här tråden. Efter graviditet + brutit foten och hoppat på kryckor i 3 månader och sen rehabiliterat har inneburit en hel del fika och godis och 20 kg extra på kroppen som jag vill få bort till bröllopet nästa år.
Är stolt över att jag inte har ätit godis på en vecka. Men en kaka har slunkit ner i min kropp.
Har så ont i huvudet idag. *suck* avgifta mig ordentligt känns det som.
Någon mer som jag!??? Som vill bli av med mer än 10 kg???
Jag satsar på att bli av med 15 kilo!
Fast i lördags och igår åt jag chokladtårta och idag två pinnglassar... Har däremot varit riktigt duktig med träningen och kört minst en halvtimme per dag. Idag körde jag 45 minuter core.
bumbibjörn skrev 2011-07-25 19:26:24 följande:
Fy vad duktiga alla är! Själv så har jag inte varit så duktig med maten och motion har varit svårt att få till. Alla ni andra som har småbarn hur gör ni?? Vi har precis köpt hus och håller på o tokrustar. Men att slipa och måla är väl oxå motion. Det är full rulle hela tiden, den som inte har barnen håller på i huset... Vill ju så gärna få bort 5kg. Svårt!
Man får passa på när det lilla barnet sover...

Nu är min son snart bara 1 år, så han sover ju två gånger under dagen i en timme per gång och då kan jag ofta klämma in ett 30-minuterspass framför TVn (Wii eller DVD). Annars blir det barnvagnspromenader. Hur gamla är dina barn?