• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • lundabrud

har planerat att träna idag... men orkar inte! Får bita ihop och dra till gymet efter jobbet.

• sofi 88

Igår fredagssyndades det med vin och godis, samma blir det ikväll, men har promenerat 5-6 km idag så då intalar jag mig att man får dricka vin ändå :D

• izredam
    sofi 88 skrev 2011-07-30 15:12:59 följande:
    Igår fredagssyndades det med vin och godis, samma blir det ikväll, men har promenerat 5-6 km idag så då intalar jag mig att man får dricka vin ändå :D
    jag syndade också igår, bara med chips dock. Men idag ska vi hämta pizza och titta på film tyckte m2b (han jobbar idag och ville fira att han får lite helg ikväll). Så jag lär få ta en lång promenad och se till att städa hela lägenheten imorgon om jag ska tycka att det är okej :P
  • Kattpoet

Vi har en hel choklad och hallonpaj i kylskåpet  och inga  gäster....

• förlovadflicka

Syrran drog med mig på en joggingtur i morse innan frukost för hon hade mensvärk. Så fick joggat (och masserat henne förutom när jag såg henne spy, haha :P) Sedan stack vi tillbaka till husvagnen och jag lärde mamma en del övningar, så då fick jag tränat mer också. Sedan tog jag och mamma en lång promenad och råkade shoppa lite. SEDAN blev det frukost :P

• izredam
    förlovadflicka skrev 2011-07-30 18:16:31 följande:
    Syrran drog med mig på en joggingtur i morse innan frukost för hon hade mensvärk. Så fick joggat (och masserat henne förutom när jag såg henne spy, haha :P) Sedan stack vi tillbaka till husvagnen och jag lärde mamma en del övningar, så då fick jag tränat mer också. Sedan tog jag och mamma en lång promenad och råkade shoppa lite. SEDAN blev det frukost :P
    antingen gick du upp sanslöst tidigt eller så åt du en sanslöst sen frukost?
  • förlovadflicka
    izredam skrev 2011-07-30 18:19:31 följande:
    antingen gick du upp sanslöst tidigt eller så åt du en sanslöst sen frukost?
    Det senare :P
  • Kattpoet

Ingen i Växjö området som vill ha paj? Det finns kaffe.

• Maseralda

Gjorde inte min Physical Evaluation i torsdag, men väl igår. Massor av framsteg i benstyrka och har även förlorat några centimeter här och var. Vikten har jag ju ingen aning om eftersom jag skrev in den nya vågens mätning, så nu tror mitt spel att jag har gått upp en massa istället Tungan ute Idag har jag gått totalt 1 timme och 40 minuter från och till pendeltågsstationer. Har nämligen jobbat idag och såg till att hålla mig på lagret större delen av dagen och ägna mig åt att flytta runt tunga kartonger. Lite styrketräning på köpet alltså Glad

• lundabrud

cyklade till gymet igår men det var stängt! så jag tog ett gäng varv och körde intervaller i löp"ringen" på idrottsplatsen som ligger vid gymet. Intervaller är ju sjukt jobbigt! Känns som om man svalt en stor boll och inte kan andas.

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!