• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • förlovadflicka

Tog den där promenaden och spelade sedan twister med lillebror igen. Det verkar vara hans roligaste lek just nu, trots att han bara tittar på när jag gör hårdjobbet :P

• sofi 88

Idag blev det bara cykelturen till och från jobbet men den kändes riktigt tung idag, träningsverk i benen!
    Förutom middag käkar jag vattenmelon ikväll, kan vara världens godaste godis! Kan äta hur mycket som helst. Antar att det är rätt mycket socker i och antagligen inte så nyttigt men det finns annat som är värre!

• izredam
    sofi 88 skrev 2011-08-03 20:11:44 följande:
    Idag blev det bara cykelturen till och från jobbet men den kändes riktigt tung idag, träningsverk i benen!
    Förutom middag käkar jag vattenmelon ikväll, kan vara världens godaste godis! Kan äta hur mycket som helst. Antar att det är rätt mycket socker i och antagligen inte så nyttigt men det finns annat som är värre!
    Jag har extremt ont i huvudet idag och då brukar vattenmelon mer eller mindre vara det enda jag tycker är okej att äta utan att må illa, men idag gick inte ens det. Vattenmelon innehåller för övrigt 40kcal/100g - vilket ju inte är så jättefarligt...
  • jenniejummie

Äntligen har jag kommit igång...
    jag skrev in mig  på viktväktarna i söndags. Tänkte försöka bli av med 8 kilo, jag är även nöjd med 5.
    Går på promenad varje lunch och idag tog jag med mig barne på en långpromenad efter jobbet, vi var ute i 1½h!!

känner mig duktig och på G!

• förlovadflicka
    sofi 88 skrev 2011-08-03 20:11:44 följande:
    Vattenmelon är helt ok ur kalorisynpunkt har jag läst i iform minsann :) Dock gillar jag det inte alls, alltså, smaken är god men det är så vattnigt bara :S Men jordgubbar är också ok och det blir det ikväll om någon orkar skölja dem :P Har inte ätit något godis idag iaf, bara en klunk glassdrink syrran gjort och lite cola till maten, bättre än vissa dagar iaf :P
  • LindaochJohn
    förlovadflicka skrev 2011-08-03 10:14:39 följande:
    Haha, bra jobbat, det var duktigt! :)
    Tack! Skrattande
    Det värsta var att jag hade hundarna på mig o när vi sprungit rundan (som inte är så lång...) o jag var död typ, tittade de på mig precis som:
    KOm igen matte! Det var ju bara uppvärmningen!   Lite nedslagen blir man då! Obestämd Flört
  • lundabrud

sprang 5 km med en kompis ikväll. 

• lurpan

Jag har GALEN träningsvärk i hela kroppen efter ett hårt pass på gymmet i förrgår...
    Aj men skönt. :) 

• lundabrud

ja - träningsvärken är ju ofta värre två dagar efter...

• Bröllop201206

Någon här inne som använder sig av stegräknare? Jag använder mig utav den varje dag, och försöker gå minst 10 000steg om dagen. Men oftast e jag uppe i 17000steg om dagen. Ibland om det e väldigt regnigt eller blåsigt ute brukar jag gå ca 5000steg inomhus. Jättebra motivation för mig att ha stegräknaren på mig och ser efter dagen hur långt jag gått så skriver jag in det i min almenacka varje kväll.

Men jag är en riktig gottegris, älskar smågodis och marabous chokladkaka apelsinkrokant!

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!