• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • augusti2012

Har inte kommit igång med träningen riktigt. Men kosten går riktigt bra. Och på vågen står det minus 2 kg. Men runt magen måste jag ha tappat ett antal cm. Känns på kläder. 
    Ingen godis eller läsk på 3 veckor och tänker sig för vad man äter.
    Känns som en bra start.  

• sofi 88

Tog mig runt ca 6 km utan avbrott idag, kändes förvånansvärt bra, kan vara att det var mycket syre i luften efter en hel dags regn. Nu på kvällen däremot var det klart och hyfsat vindstilla, härligt härligt. Kanske har det äntligen vänt och blivit lättare och roligare att springa, den där vändningen man går och väntar och väntar på och som aldrig verkat drabba mig innan kanske äntligen är här :D

• Maseralda

Har vart utan dator o internet i över ett dygn, men nu känns det lite sent så jag får läsa ikapp imorgon. Jag har inte följt utmaningen, har inte hunnit träna så mycket annat (lite i fredags) och har idag ätit en massa tårta. Men det är ju inte varje dag ens förstfödda fyller 1 år!

• lundabrud

har precis kommit från gymet med min sambo, körde ett rejält ben- och rumpa-pass! nu en stor portion pasta, sen  jobb...

• Flodis Hjärtat

Efter möhippe helg är det åter dags att strama åt tyglarna, nu är det ju mindre än 3 veckor kvar.

Som sagt, diciplinen är hög. Nu dags för en snabb lunch promenad och sedan gymmet, med styrka och intervall träning på schemat.

• sofi 88

Hemkommen från jobbet, ingen cykel idag heller eftersom jag åkt med kollega till ett bygge men bestämde mig för att det var onödigt att slösa busspengar på resa hem från kontoret när det går så bra att gå, så det blev en rask promenad på 6 km, lite svettigt och ganska många regnskurar på vägen. Börjar få lite ont i benhinnorna men hoppas det går över snart...

Till middag idag blir det ugnsbakad lax, champinjoner, morötter och lite ris. Yummie!

• jenniejummie

Hej hopp!

Idag visade vågen på -2,5 kg! Tjihoooo vad skönt.
    Nu är det bara att fortsätta kämpa på....
    Skrattande

• izredam

Möhippa för en vän i lördags - jag har fortfarande träningsvärk efter bowlingen vi spelade.. Dessvärre blev det pizza hemma hos m2bs farmor och farfar med hans släkt igår istället...

• SannaoAndreas
    jenniejummie skrev 2011-08-08 17:28:48 följande:
    Hej hopp!

Idag visade vågen på -2,5 kg! Tjihoooo vad skönt.
    Nu är det bara att fortsätta kämpa på....
    Skrattande
    Grattis!
    Önskar att det snart kunde hända något på min våg oxå!
  • brud12

5 månader kvar till bröllopet! Varje kväll kör jag styrka framför tv:n. Upphopp, cykla med benen i luften, plankan, bensläng, armhävningar och rygglyft. Har köpt en kettlebell också som jag tränar med. Dessutom försöker jag spring/gå och simma nu när vädret tillåter. Fick barn för ett år sdan och då bestämde jag och en mammakompis att vi skulle köra cykelvasan året därpå. Hade aldrig suttit på en MB förut, men nu har vi tränat en gång i veckan hela året typ, så på lördag är det dags för tävlingen! Känner mig otroligt nöjd över att jag ska göra detta =)

Matmässigt vet jag att GI funkar men jag vill inte köra någon diret, kan inte förbjuda mig nåt för då blir jag extra sugen. Så jag kör vanligt mat. Knäckis (vasa quinoa & surdeg) istället för mjukt bröd. 3 skivor skinka på knäckisen istället för ost. Har ett paket finn crisp på jobbet till rasten som jag doppar i kaffe, smakar som en bulle =) Och alltid frukt på em, om jag redan har det klart blir det sällan sötsaker. Äter godis som ajg evrkligen gillar, typ Lindt kulorna, eller tryffel som blir mastigt efter ett tag... då äter man mindre men får all choklad man vill =)

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!