5 månader kvar till bröllopet! Varje kväll kör jag styrka framför tv:n. Upphopp, cykla med benen i luften, plankan, bensläng, armhävningar och rygglyft. Har köpt en kettlebell också som jag tränar med. Dessutom försöker jag spring/gå och simma nu när vädret tillåter. Fick barn för ett år sdan och då bestämde jag och en mammakompis att vi skulle köra cykelvasan året därpå. Hade aldrig suttit på en MB förut, men nu har vi tränat en gång i veckan hela året typ, så på lördag är det dags för tävlingen! Känner mig otroligt nöjd över att jag ska göra detta =)
Matmässigt vet jag att GI funkar men jag vill inte köra någon diret, kan inte förbjuda mig nåt för då blir jag extra sugen. Så jag kör vanligt mat. Knäckis (vasa quinoa & surdeg) istället för mjukt bröd. 3 skivor skinka på knäckisen istället för ost. Har ett paket finn crisp på jobbet till rasten som jag doppar i kaffe, smakar som en bulle =) Och alltid frukt på em, om jag redan har det klart blir det sällan sötsaker. Äter godis som ajg evrkligen gillar, typ Lindt kulorna, eller tryffel som blir mastigt efter ett tag... då äter man mindre men får all choklad man vill =)