• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • FiieLiie

Förlovadflicka: Har fått höra att det mesta man går ner den första veckan är massa vätska som lämnar kroppen på någon vänster ;) Precis som du säger, kanske inget man skall hålla på med i all evighet men har några extra kärlekshandtag som måste bort och har provat allt... Så LCHF är räddaren i nöden :) (för tillfället iaf) ;)

• förlovadflicka
    FiieLiie skrev 2011-08-11 23:04:46 följande:
    Förlovadflicka: Har fått höra att det mesta man går ner den första veckan är massa vätska som lämnar kroppen på någon vänster ;) Precis som du säger, kanske inget man skall hålla på med i all evighet men har några extra kärlekshandtag som måste bort och har provat allt... Så LCHF är räddaren i nöden :) (för tillfället iaf) ;)
    Bra att du inser det, alltså, många som kör med LCHF är otroligt fanatiska och blir jättearga om man bara ställer frågor som ifall man får i sig vad man behöver och så, haha :P
  • Kattpoet

Drick mer vätska om du har förlorat 6½ kilo på en vecka för det risk för  vätskebrist.

• FiieLiie

Förlovadflicka: Visst är det :) är ganska vis jag ;) haha

Kattpoet: Dricker 2½ liter vatten om dagen, tycker det är ganska lagom jag :)

• förlovadflicka
    FiieLiie skrev 2011-08-11 23:38:20 följande:

Förlovadflicka: Visst är det :) är ganska vis jag ;) haha

Kattpoet: Dricker 2½ liter vatten om dagen, tycker det är ganska lagom jag :)

Haha, det låter så ;)
  • FiieLiie

Förlovadflicka: Btw läste på din hemsida att du var en ganska ung blivande brud :) får man fråga hur ung du är? Själv är jag 21 och kommer vara 22 år och 3 månader när jag gifter mig :) haha.

• förlovadflicka
    FiieLiie skrev 2011-08-12 00:02:05 följande:

Förlovadflicka: Btw läste på din hemsida att du var en ganska ung blivande brud :) får man fråga hur ung du är? Själv är jag 21 och kommer vara 22 år och 3 månader när jag gifter mig :) haha.

Jag är nitton (och ett halvt :P) haha :)
  • sofi 88

Håll tummarna för att jag har tillräcklig diciplin för joggingrunda imorgon på morgonen, jag är lite osäker på min mentala styrka men jag vet att jag måste!

• förlovadflicka

Har inte träffat min fästman på över 1,5 vecka och ikväll sa han att jag visst har blivit smalare :O Ja, det får han ju gärna tro iaf :P

• SannaoAndreas

Veckans träning är klar. Hållt i två spinningklasser och ett coreball. Inte så skönt att bli anfådd eftersom jag fårr en låsning mellan skulderbladen som kiropraktorn inte lyckats fixa.
    I dag kan det bli svamptur i skogen och trasmatteskurning!

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!