• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • sofi 88
    förlovadflicka skrev 2011-08-02 19:27:37 följande:
    Mm, strechar. Dansade jazzdans när jag var yngre och då var det mycket strech för att bli vig (och jag var sååå vig, även om jag fortfarande är överrörlig i vissa leder känner jag mig skitstel, haha :P)
    Mmm, jag kommer från en kampsportfamilj så jag tränade under några år när jag var yngre och det är ju väldigt mycket stretchande. Men nu är kroppen betydligt stelare...
  • förlovadflicka
    sofi 88 skrev 2011-08-02 19:38:59 följande:
    Mmm, jag kommer från en kampsportfamilj så jag tränade under några år när jag var yngre och det är ju väldigt mycket stretchande. Men nu är kroppen betydligt stelare...
    Det blir så när man blir gammal, haha :P
  • izredam

Idag gick jag från stan och hem (vilket är 4 km ungefär) och dessutom tog jag en omväg på ungefär 2 km, så 6km snabb promenad borde duga som dagens träning. Sen blev det kalops till middag med rödbetor och saltgurka (egen saltad). Sen tänkte jag lyxa till det med lite vattenmelon :D

• Maseralda

Idag har jag kört en kvart ganska intensiv träning med Wii-spelet. Börjar däremot få lite onda känningar i vänstra knän så jag får nog ta det lite lungt med hoppandet och stutsandet i ett par dagar. Ska också försöka bli bättre på att fylla på med mat efter träningen, nu har det blivit många sena pass (blev klar för en kvart sen) och då blir det oftast så att jag bara dricker vatten efter. Slänger i mig lite turkiskt yoghurt med bär och solrosfrön plus en knäckemacka nu innan jag ska gå och lägga mig Glad Just det, har gjort totalt 50 armhävningar också.

• Kattpoet

Jag har vilat idag, sovit gott på soffan av och till och även fått ett 10 minuters gos med min goshatande katt, riktigt trevligt.

• LindaochJohn

Jag var ute o sprang en runda i går morse, trodde jag skulle dö när jag kom hem, men tänk det gjorde jag inte! ;P

• förlovadflicka
    LindaochJohn skrev 2011-08-03 03:52:55 följande:
    Jag var ute o sprang en runda i går morse, trodde jag skulle dö när jag kom hem, men tänk det gjorde jag inte! ;P
    Haha, bra jobbat, det var duktigt! :)
  • Kattpoet

Jag pysslar med att må bra mentalt idag, ja  hjärnan är lika viktig som kroppen och tänker katten gosa med mig så tänker  jag inte säga nej.

Gos är bra för hjärtat.

Imorgon ska jag ta en lång promenad till fiket där maken och jag hade vår första fika. 

• pärlan01
    Maseralda skrev 2011-08-02 23:48:30 följande:
    Idag har jag kört en kvart ganska intensiv träning med Wii-spelet. Börjar däremot få lite onda känningar i vänstra knän så jag får nog ta det lite lungt med hoppandet och stutsandet i ett par dagar. Ska också försöka bli bättre på att fylla på med mat efter träningen, nu har det blivit många sena pass (blev klar för en kvart sen) och då blir det oftast så att jag bara dricker vatten efter. Slänger i mig lite turkiskt yoghurt med bär och solrosfrön plus en knäckemacka nu innan jag ska gå och lägga mig Glad Just det, har gjort totalt 50 armhävningar också.
    hej tränar mycket med wii-spelet med =) även zumba på wii e riktigt roligt
  • förlovadflicka

Nu har jag suttit stilla och jobbat jättelänge, så det är bäst att jag går ut på en långpromenad efter att jag käkat lite. Återkommer med info ifall jag gick eller inte, annars känner jag att det inte kommer bli av. Skriver jag inget så fråga vad som hände med den där promenaden :P

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!