• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • sofi 88

Idag blev det en tung joggingrunda runt sjön (platt och asfalt), sprang 4,5 km och gick 0,5 km.
    Riktigt tungt, men tänkte på hållningen och rullandet av foten, varje steg blev liksom "kom igen, lyft, rulla, sträck på dig".
    Hoppas det blir lättare snart!

• Maseralda

Idag har jag gått en promenad i drygt en timme, tänkte att det inte skulle vara så varmt om jag gick ut innan kl 10, men så fort det blev vindstilla så blev det stekhett! Är rödhårig så jag tål inte sol och värme speciellt bra tyvärr.
    En grej som är bra med mitt Wii-träningsspel är att var tionde träningspass är en "Physical Evaluatuion" för att se vilka framsteg man har gjort. Ska göra en sån ikväll så får man se om det har hänt nåt de senaste veckorna. Min våg som jag har beställt har kommit också, så det blir en tripp till Ica för att hämta den först Glad

• chrpe
    sofi 88 skrev 2011-07-28 12:03:50 följande:
    Idag blev det en tung joggingrunda runt sjön (platt och asfalt), sprang 4,5 km och gick 0,5 km.
    Riktigt tungt, men tänkte på hållningen och rullandet av foten, varje steg blev liksom "kom igen, lyft, rulla, sträck på dig".
    Hoppas det blir lättare snart!
    Härligt Sofi, ½ km till målet.
    Var det enklare med hållning och stegnedsättningen eller kändes det svårt. Tar ett tag innan man kommer in i det. men jag lovar, det kommer bli så mycket enklare.Glad
  • sofi 88
    chrpe skrev 2011-07-28 12:51:34 följande:
    Härligt Sofi, ½ km till målet.
    Var det enklare med hållning och stegnedsättningen eller kändes det svårt. Tar ett tag innan man kommer in i det. men jag lovar, det kommer bli så mycket enklare.Glad
    Yes! Men nu var det alltså inte den kuperade sträckan :)
    Det blev lättare när man fokuserade på det och det där med att blicken inte ska vara i backen gör verkligen allt lite lättare, springer alltid annars och stirrar ner i marken!
  • Kattpoet

Räknas 2 timmar av  klarbärs urkärning som motion eller meditation??

• lundabrud
    Kattpoet skrev 2011-07-28 13:40:56 följande:
    Räknas 2 timmar av  klarbärs urkärning som motion eller meditation??
    vi kan kalla det mindfulness.
  • Kattpoet

Jag  har  2 kilo bär till att urkärna!!  Jag kommer ha nått nirvana !

• chrpe
    sofi 88 skrev 2011-07-28 13:20:40 följande:
    Yes! Men nu var det alltså inte den kuperade sträckan :)
    Det blev lättare när man fokuserade på det och det där med att blicken inte ska vara i backen gör verkligen allt lite lättare, springer alltid annars och stirrar ner i marken!
    Du ser snart har du tagit 5 km kuperad terräng. Lycka till i fortsättningen och om du undrar över något vet du var du hittar mig =)
  • Kattpoet

Oki, jag älskar klarbärsylt men jag älskar inte att rensa bär!

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!