• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • förlovadflicka

Spelade twister med lillebror igen- stackars mina armar!

• sofi 88

Idag har jag sprungit, blev ca 4 km men en lite mer kuperad väg så det kändes bra, promenerade ca 1 km också. Igår syndades det med vin men däremot körde vi morots och gurkstavar istället för chips, framsteg :D M2b har åkt hem till Sthlm efter 4 veckor här hemma hos mig i jkpg så nu är semestern slut. Kommer verkligen behöva denna tråden för att fortsätta kämpa utan älsklingen!

• lundabrud

är lite bakis idag, hade en helt underbar dag igår med sambon (vår enda lediga dag tillsammans är söndagar då han är kock o jobbar mycket - så söndag är vår lördag). Drack öl på stan, gick på teater och delade en flaska vin och åt kräftor på kvällen. Mums! Men jag blir alltför lätt bakis :( Men det var det värt!

• Kattpoet

Vi kom fram till att eftersom vi i åt pajen som efterätt på lördagen och som godis söndag så gjorde den där pajen inte skada.  Och så var den mindre än orginal receptet, jag gör aldrig en stor paj  eller en hel tårta till mig och min man om jag kan.

• Flodis Hjärtat

För min del blir det intervall träning på bandet idag. Ca 50 minuter för att avsluta sedan med lite boot camp övningar, knäböj, utfall, plankan, armhävningar etc. Här ska svettas!

• Emelie 87

För min del blir det nog mest en långpromenad genom stan idag med barnen. :)

En man, två barn, oändligt med kärlek
  • izredam

Vi ska storstäda lägenheten! Det borde också räknas som träning - det hade ni med tyckt om ni hade sett hur den ser ut xD

• Emelie 87

Jag tror dig. :) Det kommer bli mycket av det för vår del med om några år. :)

En man, två barn, oändligt med kärlek
  • förlovadflicka

Har promenerat mer än två timmar sammanlagt idag, så det är väl helt ok :)

• jenniejummie
    Idag har jag bestämt mig!!
    Nu får det vara nog.
    Nu är det 14veckor kvar tills det är dags för bröllop. 8,5 kg tänkte jag gå ner, jag skrev in mig på viktväktarna online idag, så nu jäklar!
    Visst borde man kunna fixa att gå ner lite mer än  ½kilo i veckan...?

Wish me good luck!
Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!