• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • Kattpoet

Jag är redigt stolt idag, jag promenerade i 15 min i uppförsbacke först och sedan nedförsbacke utan kramp i benen och inget darr.    Men när jag kom hem så somnade jag nästan direkt och sov i 15 min.  Men WOHO, jag kunde!

• förlovadflicka
    jenniejummie skrev 2011-08-01 19:41:26 följande:
    Idag har jag bestämt mig!!
    Nu får det vara nog.
    Nu är det 14veckor kvar tills det är dags för bröllop. 8,5 kg tänkte jag gå ner, jag skrev in mig på viktväktarna online idag, så nu jäklar!
    Visst borde man kunna fixa att gå ner lite mer än ½kilo i veckan...?

Wish me good luck!
    Ett kilo i veckan kan man gå ner sunt, vet jag iaf :)
  • fasit
    jenniejummie skrev 2011-08-01 19:41:26 följande:
    Idag har jag bestämt mig!!
    Nu får det vara nog.
    Nu är det 14veckor kvar tills det är dags för bröllop. 8,5 kg tänkte jag gå ner, jag skrev in mig på viktväktarna online idag, så nu jäklar!
    Visst borde man kunna fixa att gå ner lite mer än  ½kilo i veckan...?

Wish me good luck!
    DU klarar det!
  • sofi 88

Idag började jobbet efter 3 veckors ledighet och det är ju väldigt bra eftersom jag cyklar dit och det är 6 km enkel väg. Och det är INTE platt :D Så det var härligt, imorgon blir det nog en löprunda efter jobbet dessutom.

Duktiga alla är som kämpar på!

• lundabrud

Idag blir det träning på cirkelgym efter jobbet tillsammans med en kompis. Flås!

• Fröken Skruttis

Jag hakar på i denna tråden! Kan behöva motivation när den tryter.. Vilket händer ganska ofta. Jag räknar kalorier och tränar just nu 5-6 ggr i veckan. Alltifrån combat,pump och Zumba. Får se hur länge motivationen finns där...som sagt;)

• sofi 88

Idag lyckades jag springa hela sträckan runt sjön (5 km) tillsammans med min kära mor. Känns härligt, 1 delmål är nått. Blir löpning på torsdag igen men då blir det lite skön skogslöpning istället för på asfalt. Siktar på att ta oss runt 6 km där men det kan hända att det blir 1 km promenad på slutet istället :)

Nu blir det lite middag i form av köttfärsbiffar med fetaost, klyftpotatis, kantareller och sallad :)

• förlovadflicka

Sofi 88: Åh, det lät gott, allt med fetaost är ju gott! :D

Jag tränade styrka och vighet en timme idag och sedan gick jag till affären och köpte choklad medan förbränningen ändå var hög, haha :P Har kommit fram till att jag kan unna mig småbitar då och då, bara jag ser till att träna minst tre gånger i veckan, jag går ju ändå inte upp i vikt ens om jag inte tränar :P

• sofi 88
    förlovadflicka skrev 2011-08-02 19:22:39 följande:

Sofi 88: Åh, det lät gott, allt med fetaost är ju gott! :D

Jag tränade styrka och vighet en timme idag och sedan gick jag till affären och köpte choklad medan förbränningen ändå var hög, haha :P Har kommit fram till att jag kan unna mig småbitar då och då, bara jag ser till att träna minst tre gånger i veckan, jag går ju ändå inte upp i vikt ens om jag inte tränar :P

Haha, jag gillar det där tänket med att man ska äta godis direkt efter träningen när man förbränner extra mycket :D Håller med om att fetaost är supergott, var på Rhodos för två veckor sen och där var det MYCKET fetaost. Btw, hur tränar du vigheten? Stretch typ eller?
  • förlovadflicka
    sofi 88 skrev 2011-08-02 19:25:30 följande:
    Haha, jag gillar det där tänket med att man ska äta godis direkt efter träningen när man förbränner extra mycket :D Håller med om att fetaost är supergott, var på Rhodos för två veckor sen och där var det MYCKET fetaost. Btw, hur tränar du vigheten? Stretch typ eller?
    Mm, strechar. Dansade jazzdans när jag var yngre och då var det mycket strech för att bli vig (och jag var sååå vig, även om jag fortfarande är överrörlig i vissa leder känner jag mig skitstel, haha :P)
Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!