Badade och sprang omkring (där det inte var halt så klart :P) en massa idag. Är glad för att jag lyckades äta en hamburgertallrik och en mjukglass utan att ha dåligt samvete också faktiskt, har jämt haft det på sistone när jag ätit nåt jag inte borde, men orka gå och tänka som en anorektiker!
Läste en grej för ett par dagar sedan som öppnade upp mina ögon, det var en undersökning (tror den var från USA) som sa att 5% av befolkningen har rätt vikt och storlek som de man ser på reklam och tv och 1% har rätt ansiktsdrag också. Då tänker jag att då är det nog inte de människorna som är vackra ändå, för det finns väl fler än var hundrade person som är vacker? Gillade den undersökningen, man vet att man inte är ful och tjock, och man vet så väl att alla man ser är photoshoppade, men det undermedvetna vill inte alltid fatta det.
Så skrev jag ett sms till min fästman om det och han säger att han älskar mig ännu mer när jag kan äta lite gott utan att bry mig... Så ska det vara!
Så ska sluta ha dåligt samvete för att jag inte alltid äter superbra, after all så är jag väldigt många kilo från övervikt och fettvalkar! Dock ska jag fortsätta träna för hälsan och för att få fina muskler, men orka tänka på att bränna fett när man knappt har något att bränna! :)