• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • Kattpoet

Magsjuk, lever på blåbärsoppa och vitt bröd.... bläää..

• sofi 88

Förlovadflicka: Det är bara att tacka och ta emot när de säger så :)
    Sanna: Duktig som håller pass! Jag har alltid vart så impad av dem som håller i spinning, att de orkar pusha på så väldigt. Och prata samtidigt som jag själv flåsar så jag tror jag ska dö.
    Kattpoet: Tråkigt med magsjuka, krya på dig!

Jag lyckades ta mig ut på löpturen i morse! Väldigt nöjd, lånade mammas bil å åkte upp till skogsspår å där blev det 6 km, första 6 km rundan sen jag började springa! Och jag hade gått ner 2 kg när jag ställde mig på vågen, woho!  Så kanske 6 kg kvar nu då om man ska vara i toppform sen när brudklänningarna ska börja provas :)

• lundabrud

Blir långpromenad med mamma nu, följer med o provar hennes gym imorn, sen blir det en vecka i Azorerna med mycket vandring. I love semester!

• sofi 88

Löpartur idag med mamsen, 6,7 km! Nytt rekord sen jag började, 3,3 km kvar till milen bara!
    Detta kommer gå galant tror jag Skrattande

• fasit

Någon som har tänkt sig att gå ner 5 kg fram till jul? Kanske du isf behäver lite uppmuntrande ord ibland från någon annan i samma situation? Jag skulle önska någon att kämpa tillsammans med:) Finns du där ute?

• FiieLiie

Passade på att ta en joggintur i morse innan man skall börja med pluggandet, skönt med ett rensat huvud :) Blev 8 Km :) Härligt nu blire att plugga :(

• Ankis88
    fasit skrev 2011-08-14 20:26:21 följande:
    Någon som har tänkt sig att gå ner 5 kg fram till jul? Kanske du isf behäver lite uppmuntrande ord ibland från någon annan i samma situation? Jag skulle önska någon att kämpa tillsammans med:) Finns du där ute?
    Jag är i din situation! Men jag gifte mig i somras, så motivationen är inte så stark. 
    Ska väga mig idag, det ju är måndag, perfekt dag att börja skärpa sig efter en hel sommar av njutning!  
  • fasit
    Ankis88 skrev 2011-08-15 10:56:27 följande:
    Jag är i din situation! Men jag gifte mig i somras, så motivationen är inte så stark. 
    Ska väga mig idag, det ju är måndag, perfekt dag att börja skärpa sig efter en hel sommar av njutning!
    Jag kommer antagligen sätta igång på "riktigt" nästa måndag för jag ska plugga denna veckan...måndag är perfekt:)
  • förlovadflicka

Har varit väldigt dålig med träningen så nu har jag bestämt mig att jag får aldrig duscha utan att ha tränat. Någon som hänger på den regeln? :)

• fasit
    förlovadflicka skrev 2011-08-15 20:57:28 följande:
    Har varit väldigt dålig med träningen så nu har jag bestämt mig att jag får aldrig duscha utan att ha tränat. Någon som hänger på den regeln? :)
    Gärna:) Från och med nästa vecka är det absolut ngt jag följer till fullo:)bra tips!
Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!