Red skrev 2011-08-27 12:05:00 följande:
Igår sprang jag 5 km ganska fort och blev rejät svettig. Känndes bra att ta ut mig lite, känner att jag messpringer ibland!
Idag blev det återigen 7km rask promenad med mb2 och ikväll skall jag på släktkalas med tillhörande tävlingar, så det bli lite träning där med.
Kom på att jag bytt p-piller för en månad sedan, kanske därför jag känner mig lite uppblåst och kläderna sitter tightare? Någon som har erfarenhet av det?
Jag samlade på mig en hel del vätska när jag började med mina p-piller, tydligen rätt vanligt - försvann direkt när jag slutade med dem (för ett kort tag) och kom tillbaka lika fort när jag började igen. Det mesta sitter dock i brösten för min del, och det kan jag överleva ^^
Igår var vi på matfestivalen i Skövde. Vi gick runt på stan mellan 15 och 21 ungefär och åt inte allt för onyttigt, åt bland annat en fruktansvärt god hummersoppa. Dock slank det ner glass (var "tvungen" att prova då svärfar ville veta om det kunde vara intressanta smakkombinationer till glassar på jobbet), friterad camenbert (fruktansvärt kaloririkt, men fruktansvärt gott!), och ett par godisremmar. MEN efter våra 6 timmar på stan så gick vi och hämtade bilen som stod på svärfars jobb (2-3km dit) och sen åkte vi hem. När vi varit hemma ett par timmar ringde svärföräldrarna och ville att vi skulle komma på efterfest hos m2b's faster, så vi gick dit (också det 2-3km) och sen cyklade vi hem ett par timmar senare. Så på något sätt tycker jag att allt promenerande borde väga upp för onyttigheterna...