• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • förlovadflicka
    Red skrev 2011-08-30 14:29:45 följande:
    När gifter du dig? Min stora inspiration är att jag skall vara "at my most beautiful" på min bröllopsdag. På dagen vill jag se och känna mig vacker, inte gå och gräma mig för de där kilona jag inte tog tag i. Sedan vill jag ju såklart ha kvar korten som minne, och då minnas hur vacker jag kände mig. Dessutom skall vi på bröllopsresa till Thailand direkt efteråt så då vill man ju vara snygg på stranden Flört
    Problem uppstår om man inte har några kilon att bli av med :P
  • 120530
    förlovadflicka skrev 2011-08-30 14:30:48 följande:
    Problem uppstår om man inte har några kilon att bli av med :P
    Det var bara ett exempel på pepp, jag har inte heller några kilon att bli av med!  Det kan tex vara " jag vill inte gräma mig för att jag inte lade lite extra tid på att träna armarna". Beroende på vad var och en har för anledning att träna. För min del är det att jag vill vara mer tonad i främst armar, axlar, rygg och mage. Hoppas du förstår vad jag menar Glad
  • förlovadflicka
    Red skrev 2011-08-30 15:23:35 följande:
    Det var bara ett exempel på pepp, jag har inte heller några kilon att bli av med! Det kan tex vara " jag vill inte gräma mig för att jag inte lade lite extra tid på att träna armarna". Beroende på vad var och en har för anledning att träna. För min del är det att jag vill vara mer tonad i främst armar, axlar, rygg och mage. Hoppas du förstår vad jag menar Glad

Jo, jag förstår precis :)

Alltså, motivationen försvinner när jag är stressad också, och det är enormt mycket nu, då vill man bara gräva ner sig istället liksom... :/

• izredam
    Red skrev 2011-08-30 14:29:45 följande:
    När gifter du dig? Min stora inspiration är att jag skall vara "at my most beautiful" på min bröllopsdag. På dagen vill jag se och känna mig vacker, inte gå och gräma mig för de där kilona jag inte tog tag i. Sedan vill jag ju såklart ha kvar korten som minne, och då minnas hur vacker jag kände mig. Dessutom skall vi på bröllopsresa till Thailand direkt efteråt så då vill man ju vara snygg på stranden Flört
    Om ganska exakt ett år (1:a september nästa år) - grejen är att jag känner mig vacker ändå, trots att jag har en massa kilon jag borde bli av med - jag går inte ner i vikt för att bli snygg, jag går ner i vikt för att må bra...Men eftersom jag inte mår direkt dåligt nu så är det svårt..
  • 120530

Igår blev det ingen tränig alls, inte ens en prommenad. Regn Rynkar på näsan Men det gjorde inte så mycket, har helt sjuk träningsvärk efter coren i måndags. Ikväll blir det friskis igen, minns inte om det var step eller spinning! Hoppas på spinning!  

• förlovadflicka

Ska ni vara med på sockerutmaningen pinkgrape startat? Jag känner att jag måste, har smsat mamma och frågat om hon vill hänga på också så att jag har någon på hemmaplan som stöttar mig. Nu är det en månad kvar till bröllopet, det är dags att börja ordentligt! (Nu blev jag supermotiverad) :P

• sofi 88

Idag har jag provat klänningar och jag har hittat Klänningen med stort K! Och halva priset dessutom. Måste dock sy in den och lägga upp den så det ökar priset lite men den var HELT underbar. Nu har man verkligen motivation att fortsätta träna för att se så snygg ut som möjligt i denna vackra siden skapelse. Ikväll blir det löpning igen, då får vi nästan dra upp tempot ytterliggare.

• izredam
    förlovadflicka skrev 2011-08-31 12:11:20 följande:

Ska ni vara med på sockerutmaningen pinkgrape startat? Jag känner att jag måste, har smsat mamma och frågat om hon vill hänga på också så att jag har någon på hemmaplan som stöttar mig. Nu är det en månad kvar till bröllopet, det är dags att börja ordentligt! (Nu blev jag supermotiverad) :P

Vilken sockerutmaning? Det här har jag missat...
  • 120530
    sofi 88 skrev 2011-08-31 12:13:31 följande:
    Idag har jag provat klänningar och jag har hittat Klänningen med stort K! Och halva priset dessutom. Måste dock sy in den och lägga upp den så det ökar priset lite men den var HELT underbar. Nu har man verkligen motivation att fortsätta träna för att se så snygg ut som möjligt i denna vackra siden skapelse. Ikväll blir det löpning igen, då får vi nästan dra upp tempot ytterliggare.
    Bästa motivationen ju!

Förlovad flicka: Jag skall också försöka Glad
Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!