• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • Sara1291

Vilken rolig o BRA tråd.!! Jag behöver inte gå ner utan upp ca 10 kg lr iaf minst 5 till mitt bröllop i juni nästaår. Jag är i princip 9 kg underviktig, inte för att jag lider av anorexi lr ngt sådant inte alls. Jag råkar bara vara för lång för min vikt. Jag äter 24/7 känns det som o jag älskar att äta har inga problem med Det alls. Undrar om ngn i den här tråden har nyttiga tips på hur man kan gå upp ? En annan grej som jag behöver göra är att fixa min hållning. Den är bedrövlig o eftersom jag har blivit nästan benigt smal syns det ännu mer att jag har så hemsk hållning ska till naprapaten nästa vecka o se om det är nåt de kan hjälpa mig med.. Några tips ?

• förlovadflicka
    Sara1291 skrev 2011-09-08 23:34:22 följande:
    Vilken rolig o BRA tråd.!! Jag behöver inte gå ner utan upp ca 10 kg lr iaf minst 5 till mitt bröllop i juni nästaår. Jag är i princip 9 kg underviktig, inte för att jag lider av anorexi lr ngt sådant inte alls. Jag råkar bara vara för lång för min vikt. Jag äter 24/7 känns det som o jag älskar att äta har inga problem med Det alls. Undrar om ngn i den här tråden har nyttiga tips på hur man kan gå upp ? En annan grej som jag behöver göra är att fixa min hållning. Den är bedrövlig o eftersom jag har blivit nästan benigt smal syns det ännu mer att jag har så hemsk hållning ska till naprapaten nästa vecka o se om det är nåt de kan hjälpa mig med.. Några tips ?
    Åh, har några jättebra övningar som hjälpte min hållning typ direkt, påminn mig när klockan inte är 23:52 så ska jag skriva ner dem åt dig ;)
  • 120530
    Red skrev 2011-09-08 18:47:21 följande:
    Sådär, då var stepen avklarad! Kände mig trött i benen och tog inte riktigt i fast jag inte blev särskilt svettig. De (benen) behövde kanske en vilodag vilket troligtvis blir imorgon. Då skall vi nämligen titta på bröllopsutstyrsel till min mb2Glad
    Vilodag igår och löpning/prommenad idag. Känner mig lite snörvlig och rosslig i halsen så ville inte pressa mig. Hoppas det blir bättre till imorgon!
  • 120530
    Red skrev 2011-09-10 09:53:06 följande:
    Vilodag igår och löpning/prommenad idag. Känner mig lite snörvlig och rosslig i halsen så ville inte pressa mig. Hoppas det blir bättre till imorgon!
    Mår bätte nu, var nog rätt att vila ut förkyldningskänningarna lite! Men surt att ta en "paus" nu när jag börjat komma igång. Söndag och måndag blev det alltså vila. Ikväll är det bubbelpass igen, core spin!
  • förlovadflicka
    Red skrev 2011-09-13 07:32:33 följande:
    Mår bätte nu, var nog rätt att vila ut förkyldningskänningarna lite! Men surt att ta en "paus" nu när jag börjat komma igång. Söndag och måndag blev det alltså vila. Ikväll är det bubbelpass igen, core spin!

Yey, bubbelpass! ;P Jag hinner inte träna så mycket just nu, däremot så får jag min dos ändå då jag skruvar möbler, packar upp lådor osv osv här hemma, det är faktiskt jättebra träning :P

(Ser nu att jag redan skrivit det men strunt samma :P)

• 120530
    förlovadflicka skrev 2011-09-13 10:38:33 följande:

Yey, bubbelpass! ;P Jag hinner inte träna så mycket just nu, däremot så får jag min dos ändå då jag skruvar möbler, packar upp lådor osv osv här hemma, det är faktiskt jättebra träning :P

(Ser nu att jag redan skrivit det men strunt samma :P)

Flytta brukar man bli helt slut av Glad Jag minns inte riktigt, flyttar du till eller från Malmö?
  • förlovadflicka
    Red skrev 2011-09-13 11:00:00 följande:
    Flytta brukar man bli helt slut av Glad Jag minns inte riktigt, flyttar du till eller från Malmö?
    Till :)
  • Berlan

Jag var ute och sprang igår och tog en timmas promenad dagen innan. Idag ska vi kanske spela badminton, jag och min kille. Målet är att träna 3 gånger i veckan, mest för att jag mår så himla bra av träning och frisk luft.

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!