• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • 120530

Igår blev det en något förvirrad löparrunda haha! Sprang först ca 2 km som uppvärmning. Sprang sedan två ggr upp och ned för en backe i något försök till intervallträning. Sedan kändes det som om det skulle börja regna så då gav jag mig iväg hemåt och fortsatte mitt intervallande på vägen vilket bara blev konstigt Obestämd Jaja, sprang iaf lite.

Ikväll har jag fått med mig min mb2 på core på friskis. Brukar vara bra och det skall bli roligt att träna ihop!

• sofi 88

Idag släpade jag ut mig på en 1h promenad före frukost och skola. Ingen träning på hela helgen så det får jag ta igen idag. Blir även löpning ikväll. Lycka till med löpningen förlovadflicka!

• sofi 88

Yes! Nu har jag besegrat milen! 11 km blev det idag! Skulle dock aldrig orkat ta mig runt utan min mamma som drar mig framåt genom att prata med mig hela tiden. 1 timma och 5 minuter tog det så tempot blir bättre och bättre med.

• förlovadflicka
    sofi 88 skrev 2011-08-29 19:48:19 följande:
    Yes! Nu har jag besegrat milen! 11 km blev det idag! Skulle dock aldrig orkat ta mig runt utan min mamma som drar mig framåt genom att prata med mig hela tiden. 1 timma och 5 minuter tog det så tempot blir bättre och bättre med.
    Duktigt!!!
  • 120530
    sofi 88 skrev 2011-08-29 19:48:19 följande:
    Duktig du är! Det är ju en jättebra tid också! Har du gjort någt särskilt för att få upp farten? Intervallträning eller så?

Igår blev det core på friskis, jätteroligt! Jag behöver verkligen den sortens träning, är tyvärr ganska svag på alla sätt. Ikväll har jag ingen träning inplanerad men skall försöka ta en prommenad på ca 1 timma om regnet kan hålla sig borta.
  • sofi 88

Haha, nu var det ju mamma som tog tiden så jag vet inte om jag litar på det till 100 %, kan ju ha varit 1 h och 10 min. Det regnade och var pölar som man kryssade mellan så vi fick upp bra tempo när man fick hoppa över å sådär. Annars har jag inte alls intervalltränat. Mitt mål är alltid bara att ta mig runt :)

• 120530
    sofi 88 skrev 2011-08-30 10:01:10 följande:
    Haha, nu var det ju mamma som tog tiden så jag vet inte om jag litar på det till 100 %, kan ju ha varit 1 h och 10 min. Det regnade och var pölar som man kryssade mellan så vi fick upp bra tempo när man fick hoppa över å sådär. Annars har jag inte alls intervalltränat. Mitt mål är alltid bara att ta mig runt :)
    Roligt att kunna träna med sin mamma! Mitt mål är egentligen också bara att ta mig runt, men om jag skall springa lite längre tar det ju jääättelång tid och då är det svrt att få tid att träna Glad
  • izredam

Åh, inspirera mig! Jag försöker förmå mig att ta tag i tränandet, men det går verkligen inte.

Idag börjar skolan, nästa vecka har jag inte mindre än 4 körlektioner, teoriprov och uppkörning - i helgen ska vi på bröllop och jag fyller år. När ska man hinna träna? Helst vill jag komma igång med Zumban och löpningen, Zumban tränar jag ju hemma - tar 20 eller 45 minuter (beroende på pass) men där är inte problemet att jag inte känner att jag har tid - jag kommer mig bara inte för...

• 120530
    izredam skrev 2011-08-30 11:16:54 följande:
    Åh, inspirera mig! Jag försöker förmå mig att ta tag i tränandet, men det går verkligen inte.

Idag börjar skolan, nästa vecka har jag inte mindre än 4 körlektioner, teoriprov och uppkörning - i helgen ska vi på bröllop och jag fyller år. När ska man hinna träna? Helst vill jag komma igång med Zumban och löpningen, Zumban tränar jag ju hemma - tar 20 eller 45 minuter (beroende på pass) men där är inte problemet att jag inte känner att jag har tid - jag kommer mig bara inte för...
    När gifter du dig? Min stora inspiration är att jag skall vara "at my most beautiful" på min bröllopsdag. På dagen vill jag se och känna mig vacker, inte gå och gräma mig för de där kilona jag inte tog tag i. Sedan vill jag ju såklart ha kvar korten som minne, och då minnas hur vacker jag kände mig. Dessutom skall vi på bröllopsresa till Thailand direkt efteråt så då vill man ju vara snygg på stranden Flört
Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!