• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • förlovadflicka
    Berlan skrev 2011-09-13 11:31:32 följande:
    Jag var ute och sprang igår och tog en timmas promenad dagen innan. Idag ska vi kanske spela badminton, jag och min kille. Målet är att träna 3 gånger i veckan, mest för att jag mår så himla bra av träning och frisk luft.
    Åh fy vad kul med badminton! Hur mycket brukar det kosta att hyra en bana egentligen? :)
  • sofi 88

Vad duktiga ni är som rör på er så. Jag dras fortfarande med min besvärliga förkylning. Halsen känns som att det är sandpapper i, torr som sjutton och nyser mest hela tiden. Än så länge är det tillräcklig fysisk ansträngning att bara ta mig till och från skolan utan att dö av utmattning. Torsdagens ridlektion blir nog första "träningstillfället" för mig efter sjukdom med tillhörande slappande. Hoppas det går framåt snart igen för jag vill ut och springa!

• Erika83

Har känt mig lite småkrasslig idag. Rynkar på näsan  Blev gymmet 1 timme idag. Så skönt!  Glad
    Nu kryper jag upp i soffan med en kopp te o tittar på kollegorna på 7:an.
    Sån härlig känsla man får i kroppen efter träning, underbart! Solig

• 120530
    Red skrev 2011-09-13 07:32:33 följande:
    Mår bätte nu, var nog rätt att vila ut förkyldningskänningarna lite! Men surt att ta en "paus" nu när jag börjat komma igång. Söndag och måndag blev det alltså vila. Ikväll är det bubbelpass igen, core spin!
    Träningen igår gick bra! Jag har förrut pajjat och sedan opererat ett knä och får lite känning ibland när jag spinnar, fick det igår men lyckades få det att släppa. På slutet vågade jag lägga på lite mer belastning är jag brukar och det känns i benen idag Glad

Idag kommer en kakelfirma får att kolla på vårt badrum så det blir nog ingen träning. Kan kanske få med mig mb2 på en prommenad ner till havet nu när det blåser så mycket, brukar vara häftigt att se!
  • 120530
    sofi 88 skrev 2011-09-13 17:32:49 följande:
    Vad duktiga ni är som rör på er så. Jag dras fortfarande med min besvärliga förkylning. Halsen känns som att det är sandpapper i, torr som sjutton och nyser mest hela tiden. Än så länge är det tillräcklig fysisk ansträngning att bara ta mig till och från skolan utan att dö av utmattning. Torsdagens ridlektion blir nog första "träningstillfället" för mig efter sjukdom med tillhörande slappande. Hoppas det går framåt snart igen för jag vill ut och springa!
    Tråkigt att du fortfarande är krasslig Rynkar på näsan Hoppas det släpper snart, vilket datum skulle du gifta dig?
  • Kattpoet

Kom ihåg att inte träna när ni är förkylda, det kan leda till hjärtsäckinflammation bland annat . 

Kroppen vill slöa när den är sjuk eftersom det är kroppens sätt att bli frisk, all den energi du har behövs ju för att  för  beskämpa sjukdommen.  

• sofi 88
    Red skrev 2011-09-14 07:30:31 följande:
    Tråkigt att du fortfarande är krasslig Rynkar på näsan Hoppas det släpper snart, vilket datum skulle du gifta dig?
    Gifter mig först till sommren så jag har gott om tid på mig att bli frisk och fortsätta med formen :) Nu verkar m2b också ha blivit förkyld :(

Kattpoet: Nejdå, ingen träning under förkylning här inte!
  • Always And Forever87

Hade det första streetdancepasset igår och träningsvärken kommer smygande! :o)

• Erika83

Varit på gymet idag med. Känner mig fortfarande sådär o var inte alls sugen så det blev löpbandet o sen rodd. Det fick räcka idag. Bättre än inget, eller hur? Skrattande

• 120530
    Red skrev 2011-09-14 07:29:10 följande:
    Träningen igår gick bra! Jag har förrut pajjat och sedan opererat ett knä och får lite känning ibland när jag spinnar, fick det igår men lyckades få det att släppa. På slutet vågade jag lägga på lite mer belastning är jag brukar och det känns i benen idag Glad

Idag kommer en kakelfirma får att kolla på vårt badrum så det blir nog ingen träning. Kan kanske få med mig mb2 på en prommenad ner till havet nu när det blåser så mycket, brukar vara häftigt att se!
    Igår blev det step-up. Kände mig mer peppad än igår och det känns i benen idag. Imorgon blir det förhoppningsvis en tidig löprunda innan vi får middagsgäster.
Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!