sofi 88 skrev 2011-09-26 19:30:36 följande:
Härligt, 2 timmar är inget dåligt mål men med träning så klarar du säkert det! Min stackars pappa sprang Berlin maraton igår, haha, stackarn kan knappt gå idag, han ser skitkul ut när han försöker ta sig fram. Maraton känns lite för långt men en halvmara är nog ändå genomförbart.
Min pappa har spruning både göteborgsvarvet och stockholm maraton flera gånger, och brorsan springer göteborgsvarvet så gott som varje år. De säger att två timmar är "den absoluta skämsgränsen", jag vet att de bara skojar men mitt drömmål är ändå att gå under två timmar. Min bror verkar nu har utsett sig till min coach, så nu skall vi anmäla oss till seedningslopet ( 1 mil) i mars för att försöka få bättre startgrupp

Ångrar mig nästan redan haha!
förlovadflicka skrev 2011-09-26 21:46:32 följande:
Själv gick jag tre timmar idag. Sedan var jag så trött att jag gick hem och sov. Det är bröllopsstressen alltså :P
Bara några dagar kvar för dig ju, då kan du allt behöva vila!
Januaribruden skrev 2011-09-26 22:15:14 följande:
Jag vill vara med i den här trådn men saknar självdiciplin. MÅSTE komma i form men hittar aldrig tiden. Har fått 2000 från jobbet till träningskort i år men har inte utnyttjat det än. Ska svänga förbi sats i veckan tänkte jag. Tänkte det även förra veckan...JAG VILL men det dyker alltid upp annat. Vill gärna äta nyttigt också men rätt vad det är så slinker det ner massa godis och kakor i magen. Jag riskerar att svälta mig själv sista månaden... Vill inte det men jag bara skjuter på det. Nån här som kan hypnotisera mig till att bli träningsintresserad?
Bara bestäm dig ! Ta på skorna, öppna dörren och gå ut