Styrka skrev 2011-10-03 21:44:48 följande:
Hej allihop!
Får jag gå med här? Jag är inte alls lika duktig som ni verkar vara, men så är mitt bröllop inte heller så nära förestående...
Jag fick nån psykos och anmälde mig till GöteborgsVarvet för nån månad sen, och nu först börjar jag fatta vad det är jag givit mig in på... :-S
Jag är verkligen latast i stan och behöver allt tjat jag kan få. Gärna en personlig tränare utrustad med piska oxå!
Nä, men allvarligt har jag bestämt mig för att vara i mitt livs form innan juli nästa år. Jag har aldrig varit i särskilt bra form, så målet är ju inte helt omöjligt, haha. Jag tänkte springa ute så länge det är möjligt med tanke på is och kyla, och komplettera med gym. Denna månaden får nog definieras som möjlig-att-springa-ute-månad ändå, så där sparar jag några gym-kronor.
Imorn tänkte jag börja springa, men så ringde en kompis och så bestämde vi tid för fika imorn eftermidag... *rodnar*
Men då tänkte jag att då laddar man ju med energi så att man orkar första spring-rundan, eller hur? 6 km tänkte jag första rundan, med 1 kiloshantlar i händerna. Jag brukar börja så under mina perioder av träning. Problemet är att få perioderna att vara i mer än 4 veckor...
Nån som vill fråga mig om det blev nån joggingrunda imorgon?
Kul å höra fler som anmält sig till Göteborgsvarvet. Sprang det för första gången i våras och älskade det. Så redan dagen därpå anmälde jag mig till 2012.
Visst det är inte roligt varje löppass när det spöregnar eller när man känner att motivationen inte är på topp. Men oftast är det ju kul och ännu roligare blir det när jag märker att det ger resultat på utsidan som insidan :)