• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • 120530
    aniara skrev 2011-10-04 13:04:04 följande:

Ett lopp som jag kan rekommendera før den som vill ha bra stämning och jippo är Midnattsloppet. Går att springa både i Stockholm och Gøteborg. Blodomloppet och Vårruset går i de flesta større städer under våren och sommaren. Just Västerås och Skøvde har jag dålig koll på men både Stockholm och Gøteborg har många lopp.

Kan tipsa om jogg.se och deras tävlingskalender
    www.jogg.se/Kalender/Tavlingar.aspx

Håller med om att jobb är bra! Det är sporrande att se sina framsteg :)
  • aniara

Fast jag har i princip helt gått øver till Funbeat. Den sidan är bättre om man tränar mer än bara løpning (jag bytte innan Joggs ansiktslyft så jag vet inte hur sidan är nu, men den är väl fortfarande främst før løpare). Det är också många fler jag känner som har Funbeat + att jag lärt känna flera nya människor via event som har skapats i Funbeats forum. Men jag använder fortfarande tävlingskalendern på Jogg før att jag tycker den är bra.

• Hanna05

Jag joinar här, gifter mig Augusti 2012 och har tänkt vara mer fit än någonsin den dagen!

Tränar Zumba, Box, Core, BodyCombat, Spinning, joggar ute .. och ja.. nu är det väl bara maten kanske?
    Funderar på att testa nutrilett, någon som testat? Vill ner 10 kg!

• aniara

Eftersom du har ett helt år på dig tycker jag faktiskt du ska äta bra mat istället. Att ta till pulver när man vill gå ner är ingen långsiktig løsning, då lär man sig aldrig äta før att balansera vikten.

• Hanna05
    aniara skrev 2011-10-04 16:15:42 följande:
    Eftersom du har ett helt år på dig tycker jag faktiskt du ska äta bra mat istället. Att ta till pulver när man vill gå ner är ingen långsiktig løsning, då lär man sig aldrig äta før att balansera vikten.
    Dock är det så att jag faktiskt äter bra. Och har gjort i stort sett hela mitt liv, men är efter graviditeten det inte vill försvinna runt magen!

Jag har gått ner alla grav kilon + 5 kg till.. men vill gå ner 10 till.

Jag äter alltid enligt tallriksmodellen, och kanske pizza/hamburgare 1 ggr/månad.
    Dricker aldrig läsk, bara vatten.

Tycker inte om godis eller chips.
    Kan äta ostkrokar någon gång ibland men int esärskilt ofta...

Men fortfarande så står vågen stilla! Och det är inte bara muskler :P Många säger att jag blivit smal men det är ju för att dom bara ser mitt ansikte :D
  • 123ost

Vill bara tipsa om ett träningspaket med gummiband som jag köpte från Icamaxi idag, kostade bara 149kr.
    Det ingår en bok, gummiband (tre olika nivåer) och en dvd-film. Jag är väldigt otränad och nu körde jag bara några få övningar och är redan helt slut i kroppen! Verkligen något jag rekomenderar för er som inte har tid/pengar till gym!

• Wintercandles

Vad roligt att se att det är så många som springer. Hösten är bästa tiden tycker jag. Lagom svalt och för det mesta uppehåll :) Något som motiverar mig är att hela tiden ha ett lopp i kalendern att se fram emot, då kan jag inte ha några dåliga ursäkter för att ha ett långt uppehåll.

• Jeaneettes

Hej! joinar gärna här med, gifter mig i september 2012 och vill gå ner 3 - 4 kilo, tränar 6 pass i veckan.

• 120530

Ikväll blir det spinn medel på friskis!

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!