• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • izredam
    Erika83 skrev 2011-10-19 18:33:37 följande:
    Halsfluss=ingen träning alls....

då är vi två, jag skulle ju börjat med mitt program för att klara milen på 60 minuter denna veckan, men jag är jättesjuk >.
  • Erika83
    izredam skrev 2011-10-19 18:40:41 följande:
    då är vi två, jag skulle ju börjat med mitt program för att klara milen på 60 minuter denna veckan, men jag är jättesjuk >.
    Usch vad tråkigt! Det är alltid så himla dålig tajming när man blir sjuk. Jag kände att jag hade kommit igång så bra med min träning o fått rutin i det... då blir jag sjuk. Kommer nästan bli som att börja om från början sen... trist!

Krya på dig!{#emotions_dlg.flower}
  • izredam
    Erika83 skrev 2011-10-19 18:56:15 följande:
    Usch vad tråkigt! Det är alltid så himla dålig tajming när man blir sjuk. Jag kände att jag hade kommit igång så bra med min träning o fått rutin i det... då blir jag sjuk. Kommer nästan bli som att börja om från början sen... trist!

Krya på dig!{#emotions_dlg.flower}
    Jag vet, jag kände också så - men nästa vecka tänker jag minsann vara frisk!

Du får också krya på dig!
  • 120530
    Red skrev 2011-10-18 08:20:33 följande:

Coren gick bra, idag har jag förtjänat en vilodag efter 5 dagars träning i rad! På torsdag är det step-up och på fredag är det crossfit igen. Hade gärna sprungit en runda på onsdag men då får det var ganska mycket bättre väder än det är här idag!! Håll tummarna för det, annars kanske jag masar mig till friskis och springer lite på löpband där.

Blev inget sprungit idag. Full storm ute, och mamma och pappa kom hit på fika så då kändes det roligare än löpband på friskis Tungan ute

Imorgon är det step-up, fredag crossfit, lördag spinning och söndag löpning. Jag SKA vara vältränad till bröllopet!

izredam och Erika83: Tycker synd om er, finns inget värre än när man bestämt sig och verkligen vill träna, men kroppen sätter stopp Rynkar på näsan Håller tummarna för att ni mår bättre snart!
  • Erika83
    Red skrev 2011-10-19 19:32:47 följande:
    Blev inget sprungit idag. Full storm ute, och mamma och pappa kom hit på fika så då kändes det roligare än löpband på friskis Tungan ute

Imorgon är det step-up, fredag crossfit, lördag spinning och söndag löpning. Jag SKA vara vältränad till bröllopet!

izredam och Erika83: Tycker synd om er, finns inget värre än när man bestämt sig och verkligen vill träna, men kroppen sätter stopp Rynkar på näsan Håller tummarna för att ni mår bättre snart!
    Tack! Solig Nä det känns ganska trist! Men det är mycket vila, honungsvatten o penicillin som gäller nu. Nästa vecka tänker jag sätta igång med träningen igen. Glad 
  • 120530
    Red skrev 2011-10-19 19:32:47 följande:
    Blev inget sprungit idag. Full storm ute, och mamma och pappa kom hit på fika så då kändes det roligare än löpband på friskis Tungan ute

Igår var det step-up, den vanliga instruktören var sjuk så det var en annan och ett helt nytt program vilket var kul! Ikväll blir det cross-fit!

• izredam

Halsontet är borta idag, så imorgon tänker jag ge Zumban en chans, så kanske jag kan komma igång med 3 pass nästa vecka - men vi ska ner till hans föräldrar och gå på begravning nästa vecka (hans morfar som jag aldrig har träffat, jag är mer mentalt stöd) - och det är veckan innan tentaveckan, så blir det dåligt med träning har jag gott om ursäkter. Tyvärr.

• 120530
    Red skrev 2011-10-21 07:31:55 följande:

Igår var det step-up, den vanliga instruktören var sjuk så det var en annan och ett helt nytt program vilket var kul! Ikväll blir det cross-fit!

Crossfitten var superkul, idag provade vi cirkelfys. Både styrka och kondition, verkligen jättekul, Imorgon är det spinning! 
  • 120530
    förlovadflicka skrev 2011-10-21 17:00:44 följande:
    Fick hem Wii fit idag, får se när man inviger det ;)
    Det har vi! Använde det jättemycket ibörjan och tyckte det var kul, men efter ett tag spelade vi bara de "skojiga" spelen och struntade i träningsbitarna Tungan ute
Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!