• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • sofi 88
    aniara skrev 2011-10-24 14:33:46 följande:
    äsch, vattentäta kläder ska man inte träna i. Man blir fortfarande bløt eftersom vattentäta plagg andas dåligt -> man blir toksvettig istället. Om det regnar väldigt mycket så rekommenderar jag en kortare mer intensiv runda så att man håller värmen hyfsat passet igenom och sen kan man ta en varm dusch efteråt. Jag gillar att springa i regn
    Ja det är ju olika, jag har svårt att springa kort och snabbt, kommer inte upp i sånt tempo och då orkar jag ingenting istället. Å det är fruktansvärt när det kalla vattnet klibbar fast jackan mot armarna tycker jag personligen, hehe. Men jag ska som sagt ta hand om det problemet genom att köpa träningskort snart :)
  • 120530

Igår var det core och idag är det träningsvärk i magen :) Men det betyder ju att det fungerar! På onsdag är jag inbokad på spinning men beroende på vädret kanske jag springer istället. Ååå, de där 2-3 klona är envisa, händer ingenting på vågen :(

• Jeaneettes

Ingen som skriver något om kost här?

idag ställde jag mig iallafall på vågen och visade 52kilo hade väldigt svårt att passera 53kilo men äntligen släppte det, bara 2kilo tilll :)

• 120530
    Jeaneettes skrev 2011-10-25 08:03:28 följande:
    Ingen som skriver något om kost här? idag ställde jag mig iallafall på vågen och visade 52kilo hade väldigt svårt att passera 53kilo men äntligen släppte det, bara 2kilo tilll :)

Vad lite du väger! Hur lång är du?

Vi skrev en del om kost tidigare i tråden, men nu på slutet har vi mest tränat ;)

• sofi 88

Idag blev det 6,2 km, 40 minuter tog det hela. Hoppas det fina vädret fortsätter så man kan ta en runda i helgen med. 

• Jeaneettes
    Red skrev 2011-10-25 09:39:59 följande:

Vad lite du väger! Hur lång är du?

Vi skrev en del om kost tidigare i tråden, men nu på slutet har vi mest tränat ;)

Jag slutade röka för ett år sen då vägde jag 49-50 kilo sen sluta jag röka och gick upp 6 kilo. jag är 1,60 lång så är inte alls lång .

Ingen som följer någon kostplan?

• sofi 88
    Jeaneettes skrev 2011-10-25 18:16:58 följande:

Jag slutade röka för ett år sen då vägde jag 49-50 kilo sen sluta jag röka och gick upp 6 kilo. jag är 1,60 lång så är inte alls lång .

Ingen som följer någon kostplan?

Nix, ingen kostplan här. Btw, jag är 162 cm och väger väl 62 kg nu. Skulle gott kunna gå ner 4-6 kg men mindre än 56-58 bör jag inte väga för då mår jag inte bra :) och mina former försvinner och då blir inte m2b glad :D
  • Jeaneettes
    sofi 88 skrev 2011-10-25 18:26:34 följande:
    Nix, ingen kostplan här. Btw, jag är 162 cm och väger väl 62 kg nu. Skulle gott kunna gå ner 4-6 kg men mindre än 56-58 bör jag inte väga för då mår jag inte bra :) och mina former försvinner och då blir inte m2b glad :D

Jag anser inte mig själv vara för smal visst jag är smal men inte för smal, jag mådde nog sämre av att väga mer men alla våra kroppar är olika :D

gårinte heller efter någon kostplan förutom att jag inte äter godis och sånt på veckodagar. sen äter jag och min m2b aldrig middag på kvällarna utan fil och mackor men det är mer pågrund av lathet :D

• Styrka

Min syrra postade stolt på facebook att hon hade sprungit 20.71 km på 2,5 timme! Det kickade igång mitt dåliga samvete över min två veckor långa träningstorka, så jag snörade äntligen på mig träningsskorna och gav mig ut och sprang! 6 km utan paus, jag är nöjd! Nu gäller det bara att komma ut på torsdag igen och sen tänkte jag försöka ge mig på milen nångång i helgen? Tror ni jag kan vinna matchen mot latmasken?`

• 120530
    sofi 88 skrev 2011-10-25 17:49:02 följande:
    Idag blev det 6,2 km, 40 minuter tog det hela. Hoppas det fina vädret fortsätter så man kan ta en runda i helgen med.
    Vi har lika tider du och jag :) Jag hoppas hinna med en runda idag och en på lördag eller söndag.
Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!