• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • förlovadflicka

Usch, känner mig mer förkyld än innan, var ju nästan helt bra! Säkert träningens fel, får ta det lite lugnt tror jag... Men några skojspel på wiin borde jag ju kunna köra ändå :)

• sofi 88

AAAAAJ, träningsverken från helvetet. Hela ryggen/sidan är typ ur funktion, gör ont bara att sitta. Zumban har blivit jobbigare sen jag tränade det i våras. De kör mer "styrke delar" nu än vad de gjorde innan och mycket kondition. Imorgon blir det bara 30 minuter bodypump om jag hinner ifrån skolan i tid (shake it var fullbokat)... Har blivit långa dagar i skolan hittils så tveksamt om det hinns med... Kämpa på brudar!

• 120530
    Red skrev 2011-11-01 07:15:18 följande:
    Coren gick bra igår, ett riktigt jobbigt pass (eller så var det jag som inte tränat på en vacka). Glömde när jag skrev denna listan att vi skall till vår bröllopslokal ikväll och prata med dem som driver det, så ikväll blir det ingen träning. Så den där löpningen får bli på onsdag istället!

Hinner egentligen inte springa ikväll, men ska göra det ändå! Det får bli hur sent det vill.

Vi provar en sorts balanskudde på jobbet som man skall sitta på i sin kontorrtol. Hade den några timmar igår och har träningsvärk i rygg och sida idag. Alltså behöver jag träna de delarna! Skall försöka roffa åt mig kudden ofta ;)

• sofi 88

Jaha, mina böner om att inte lyckas få en plats till "shake it" ikväll eftersom jag var 14 reserv när jag bokade blev visst inte hörda. Nu har jag fått en plats så det blir 30 min bodypump följt av 60 min shake it... Och mina rygg/lovehandelsmuskler håller fortfarande på att ta död på mig sen i måndags... Någon vill verkligen se mig plågas tror jag :D

• sofi 88
    sofi 88 skrev 2011-11-02 17:21:59 följande:
    Jaha, mina böner om att inte lyckas få en plats till "shake it" ikväll eftersom jag var 14 reserv när jag bokade blev visst inte hörda. Nu har jag fått en plats så det blir 30 min bodypump följt av 60 min shake it... Och mina rygg/lovehandelsmuskler håller fortfarande på att ta död på mig sen i måndags... Någon vill verkligen se mig plågas tror jag :D
    Överlevde träningen. Har aldrig kört bodypump innan så passet blev lite att känna in rörelser så man gör rätt och får lägga på mer nästa gång. Men det sög till ordentligt i biceps och triceps så får se om armarna går att lyfta imorgon. Shake it var MYCKET roligare än zumban i måndags så det får bli att slopa zumba och bara köra shake it :D Nu blir det ingen träning innan helgen tidigast.
  • 120530
    sofi 88 skrev 2011-11-02 20:15:00 följande:
    Överlevde träningen. Har aldrig kört bodypump innan så passet blev lite att känna in rörelser så man gör rätt och får lägga på mer nästa gång. Men det sög till ordentligt i biceps och triceps så får se om armarna går att lyfta imorgon. Shake it var MYCKET roligare än zumban i måndags så det får bli att slopa zumba och bara köra shake it :D Nu blir det ingen träning innan helgen tidigast.

Duktig du är! Träningsvärk är ju jobbigt men samtidigt känns det så bra, då vet man ju att träningen ger resultat :) Shake-it har vi inte här, hoppas det kommer!

Det blev ingen löpning för mig igår, kände mig illamående och inte alls pigg. Åkte istället hem och tränade som en furie, blev ganska varm av det också :) Ikväll är det step-up!

• 120530
    Red skrev 2011-11-03 07:47:34 följande:

. Åkte istället hem och tränade som en furie, blev ganska varm av det också :) Ikväll är det step-up!

Hahaha, städade som en furie skulle där ju stå! Klart man blir varm av att träna..
  • 120530

Steppen gick bra, blev ett riktigt roligt pass. Nästa gång skall jag vara modig och prova att höja brädan lite så jag får ta i ännu mer, men ställer mig nog längst bak så ingen ser mig :) Imorgon skulle jag gått på core men mb2 skall jaga och ville ha bilen. Så hoppas på hyfast väder så jag kan ta en löprunda på morgonen!

• sofi 88
    Red skrev 2011-11-03 07:47:34 följande:

Duktig du är! Träningsvärk är ju jobbigt men samtidigt känns det så bra, då vet man ju att träningen ger resultat :) Shake-it har vi inte här, hoppas det kommer!

Det blev ingen löpning för mig igår, kände mig illamående och inte alls pigg. Åkte istället hem och tränade som en furie, blev ganska varm av det också :) Ikväll är det step-up!

Sant, träningsverk bevisar att man faktiskt inte bara stod i ett hörn på passet och relaxade... 
    Låter sunt med städningen istället för träning när du inte känner dig hundra, viktigt att lyssna på kroppen!

Mina två dagar i köpenhamn som studiebesök där vi skulle kolla på "den fantastiska danska arkitekturen" blev ingen relaxresa som man först kunde trott. Nej nej, blev  promenader mellan byggnader, springande upp i trappor för att upptäcka byggnadernas alla våningar mm. Och många gånger upp och ner i busstrappan. Höjdpunkten var dock hotellsängen igårkväll <3

Får se om det blir någon träning helgen, blir uppdatering på den fronten! 
  • izredam

Går och lägger mig nu och hoppar upp ur sängen klockan 3 inatt för en dags shopping i Ullared. De stänger klockan 17 så vi räknar med i alla fall 10 timmar shopping - det borde ju vara träning nog :P

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!