• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • sofi 88

Idag körde jag bodypump och det kändes betydligt bättre än förra veckan. Orkade nästan göra alla tricepsövningar och armhävningarna går det verkligen framåt med. Härligt härligt. Imorgon blir vila och på onsdag kan det eventuellt bli ett shake it pass... Återstår att se om det finns någon plats för mig.

• 120530
    sofi 88 skrev 2011-11-21 18:31:54 följande:
    Idag körde jag bodypump och det kändes betydligt bättre än förra veckan. Orkade nästan göra alla tricepsövningar och armhävningarna går det verkligen framåt med. Härligt härligt. Imorgon blir vila och på onsdag kan det eventuellt bli ett shake it pass... Återstår att se om det finns någon plats för mig.

Är bodypump kul? Jag behöver verkligen ett pass där man tränar armarna, gör inte det alls nu..

Igår blev det core på friskis. Det gick bra, men kände mig lite off. Idag blir det vila eller en kortare prommenad ocg imorgon blir det intervalltrning löpspåret.

• MrsH

Har skaffat mig en personlig tränare så nu jäklar ska de kommas i bröllopsform:)

• 120530
    MrsH skrev 2011-11-22 07:50:38 följande:
    Har skaffat mig en personlig tränare så nu jäklar ska de kommas i bröllopsform:)
    Kul! Vad tränar du för något?
  • sofi 88
    Red skrev 2011-11-22 07:46:02 följande:

Är bodypump kul? Jag behöver verkligen ett pass där man tränar armarna, gör inte det alls nu..

Igår blev det core på friskis. Det gick bra, men kände mig lite off. Idag blir det vila eller en kortare prommenad ocg imorgon blir det intervalltrning löpspåret.

Jag tycker bodypump är kanon, gillar att jobba med skivstång men det är det ju inte alla som gör antar jag. Tror friskis motsvarighet till bodypump är skivstång. Nu har jag bara kört 2 och ett halvt pass (ett var bara 30 minuter) men jag tycker nog redan att jag börjar märka lite effekter. Ska köra vidare med minst ett bodypump i veckan. Fördelen är att man faktiskt tränar hela kroppen, det som uteblir är väl kondition så man får ju komplettera med annan träning också. 
  • 120530
    sofi 88 skrev 2011-11-22 16:04:44 följande:
    Jag tycker bodypump är kanon, gillar att jobba med skivstång men det är det ju inte alla som gör antar jag. Tror friskis motsvarighet till bodypump är skivstång. Nu har jag bara kört 2 och ett halvt pass (ett var bara 30 minuter) men jag tycker nog redan att jag börjar märka lite effekter. Ska köra vidare med minst ett bodypump i veckan. Fördelen är att man faktiskt tränar hela kroppen, det som uteblir är väl kondition så man får ju komplettera med annan träning också. 
    Jag är nog lite rädd för skivstång, allt med redskap skrämmer mig haha! Det känns mycket värre om man gör fel då tror jag...

Idag var jag hos kiropraktorn och knakade i ryggen, så idag blir det till att ta det lungt. Imorgon löpning!
  • sofi 88
    Red skrev 2011-11-22 18:00:24 följande:
    Jag är nog lite rädd för skivstång, allt med redskap skrämmer mig haha! Det känns mycket värre om man gör fel då tror jag...

Idag var jag hos kiropraktorn och knakade i ryggen, så idag blir det till att ta det lungt. Imorgon löpning!
    Det är ju därför det är bra att gå på pass tycker jag, för då säger de hela tiden hur man ska göra. Jobbar man själv med skivstång i gymmet är ju risken mycket större att man gör fel. Fast jag kör alltid vissa skivstångsövningar och hantelgrejs. Älskar fria vikter faktiskt. 
  • pärlan01
    förlovadflicka skrev 2011-11-22 19:56:54 följande:
    Jag och älsklingen har precis tränat med en ny träningsdvd- jättekul hade vi. Väntar på min tur till wii fit nu :)
    Wii fit e riktigt roligt ;)  ja har active sport som ja håller på med hemma sen e ja ute o går =))
Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!