• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • aniara

Jag har precis varit ute och sprungit och är grymt nöjd. Var ute i 1:40 men hade kunnat springa hela kvällen som det kändes. Jag har inte sprungit så många långa pass på sistone så det var ett skönt formbesked.

• Ankis88
    aniara skrev 2011-12-05 20:35:35 följande:
    Jag har precis varit ute och sprungit och är grymt nöjd. Var ute i 1:40 men hade kunnat springa hela kvällen som det kändes. Jag har inte sprungit så många långa pass på sistone så det var ett skönt formbesked.
    Jag har också börjat springa! För första gången i mitt liv har jag börjat använda löpbandet på gymmet.
    Första dagen sprang jag 12 minuter, andra dagen 20 minuter och tredje dagen 27 minuter!

• 120530
    Red skrev 2011-12-05 10:59:35 följande:

Nu sätter jag fart igen efter drygt en veckas paus ifrån träningen! Tyvärr hinner jag inte träna idag pga att vi skall på valslektion, men det kan väll räknas som motion?

Valslektionen kunde faktiskt räknas som motion! Jag fick ta av mig koftan och vi fick ta drickapaus mellan vaje dans, blev rikigt varma båda två! Ikväll blir det step-up på friskis.
  • Dreaming

Jag tycker gummibandet tränar nästan allt utom magen så jag ska lägga till några extra coreövningar hädanefter, jag får pausa dvd:n  för hon gör en sån bra strecing och avslappning på slutet!

Lycka till allihop med träningen!

• pärlan01

Nu har jag varit ute på en timmes promenad  sen blir det wii till kvällen :). Härligt väder o gå i solen skinner Solig

• 120530
    Red skrev 2011-12-06 07:16:01 följande:
    Valslektionen kunde faktiskt räknas som motion! Jag fick ta av mig koftan och vi fick ta drickapaus mellan vaje dans, blev rikigt varma båda två! Ikväll blir det step-up på friskis.

Step-upen avklarad! Gick bra och jag mindes stegen, lite stel idag men det känns bra att vara igång :) Ikväll skall jag komma igång med att träna lite hemma också, skall leta upp mun "platt mage, stark rygg" dvd och sätta batterierna till wii-fit på laddning så jag har dem tills nästa gång.

På torsdag är det step-up igen. Får se om jag går på den eller om jag springer på löpband istället, är rikigt sugen på att springa ign!

• 120530
    Red skrev 2011-12-07 07:56:09 följande:

Step-upen avklarad! Gick bra och jag mindes stegen, lite stel idag men det känns bra att vara igång :) Ikväll skall jag komma igång med att träna lite hemma också, skall leta upp mun "platt mage, stark rygg" dvd och sätta batterierna till wii-fit på laddning så jag har dem tills nästa gång.

På torsdag är det step-up igen. Får se om jag går på den eller om jag springer på löpband istället, är rikigt sugen på att springa ign!

Här är det isgata idag :( Slut på bra löparunderlag för i år känns det som! Blir nog step ikväll iaf och löpning på fredag istället. Får se om det blir utomhus eller inomhus på löpband!
  • operfekt

Äntligen är bilen lagad så att jag kan träna igen!
    Startar med afrodans ikväll, hade tänkt ta en halvtimmes easyline (cirkel - styrketräningspass i grupp) innan,
    men är nog dumt att gå ut för hårt, fick sån sjuuuk träningsvärk av det sist..
    Så det blir afrodans idag & easyline imorgon efter jobbet.. Pepp pepp!

• aniara
    Red skrev 2011-12-08 07:28:24 följande:
    Här är det isgata idag :( Slut på bra löparunderlag för i år känns det som! Blir nog step ikväll iaf och löpning på fredag istället. Får se om det blir utomhus eller inomhus på löpband!

Køp broddar och sætt på skorna. Finns både i løparbutiker som Løplabbet och Runners Store (de sæljer æven i nætbutiken) och på t.ex. Designtorget. De hær ær superbra:
    http://www.loplabbet.se/store/tillbehor/hbb-slipstopper.html

De gør att man kan springa i princip helt obehindrat.

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!