• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • förlovadflicka

Jag har varit socker och godisfri sedan i fredags och tränat varenda dag men idag tar jag lite fika faktiskt, det är så ruskigt väder... ;)

• Linn88

Vad duktiga alla är! Jag blir superinspirerad av att läsa om alla era träningspass och planer. 

Jag tänkte själv ta tag i träningen efter nyår. Känner mig jättesugen redan nu, men ligger hemma med jordens härligaste förkyldning så det får vänta:( Känns som att jag varit förkyld/sjuk från och till hela hösten och även fast jag velat träna ordentligt har förkyldningarna alltid stoppat mig så jag hinner aldrig få in någon rutin på det :(

Finns det någon annan i en likande situation eller någon som kan veta vad det beror på och vad jag kan göra för att komma ur den onda cirkeln?

Lycka till alla superbrudar där ute och tack för inspirationen! 

• 120530

Jag funderar på att göra en detox-kur efter nyår. Är det någon som provat det?

• 120530

Igår blev det 7km löpning på slinga i skogen. Mb2 har fått löparkläder i julkapp så nu blev det fart på honom :) Vi hade ingen klocka med oss så jag vet inte tiden, men det var skönt att komma ut och igång igen. Har knappt hunnit träna alls i jul!

Träningsvärk i benen idag så det blev nog en lagom runda! Hoppas hinna springa samma runda på lördag fm men denna gången med min nya pulsklocka :)

• 120530
    Red skrev 2011-12-30 07:53:59 följande:

Igår blev det 7km löpning på slinga i skogen. Mb2 har fått löparkläder i julkapp så nu blev det fart på honom :) Vi hade ingen klocka med oss så jag vet inte tiden, men det var skönt att komma ut och igång igen. Har knappt hunnit träna alls i jul!

Träningsvärk i benen idag så det blev nog en lagom runda! Hoppas hinna springa samma runda på lördag fm men denna gången med min nya pulsklocka :)

Sprang 7 km på 48 minuter i lördags fm. Kändes bra och jag tycker benhinneinflammationen känns allt mindre. Idag blir det löpning igen. Antagligen får jag inte med mig mb2 och då det kommer vara mörkt innan jag kommer hem ifrån jobbet blir det en kortare runda i sammhället på asfalt.

Hur går det för er andra? Nytt år nya tag!

• drumelz

Julen har inte gått så bra för mej, men från och med idag så blir det nya tag. Inget onyttigt under januari månad och ordentligt träning är min filosofi denna månaden.

• sofi 88

På nyårsafton var jag i stallet i 5 timmar å mockade, sopade och red en lugn tur i skogen (marken var stenhård och snöfri). Idag sprang jag strax över 5 km med mamma, gick lååångsamt, ca 40 min. Imorgon blir det förhoppningsvis ett tuffare ridpass och andra stallsysslor <3

• 120530
    sofi 88 skrev 2012-01-02 18:46:41 följande:
    På nyårsafton var jag i stallet i 5 timmar å mockade, sopade och red en lugn tur i skogen (marken var stenhård och snöfri). Idag sprang jag strax över 5 km med mamma, gick lååångsamt, ca 40 min. Imorgon blir det förhoppningsvis ett tuffare ridpass och andra stallsysslor <3
    Har du bestämt dig för en medryttarhäst?
  • 120530
    Red skrev 2012-01-02 07:33:34 följande:

Sprang 7 km på 48 minuter i lördags fm. Kändes bra och jag tycker benhinneinflammationen känns allt mindre. Idag blir det löpning igen. Antagligen får jag inte med mig mb2 och då det kommer vara mörkt innan jag kommer hem ifrån jobbet blir det en kortare runda i sammhället på asfalt.

Hur går det för er andra? Nytt år nya tag!

Igår blev det 4 km på asfalt på 25 minuter, alltså 6,25 min/km vilket är bra för mig. Då var det dessutom en rejäl backe på hemvägen. Kändes hyfsat tryggt att springa den rundan själv i mörkret så det blir det nog fler gånger, det är dessutom ganska lätt att förlänga den genom att springa fler varv på mittbiten.

Idag blir det min mag-dvd. Core:en på friskis börjar inte förrens v.3 så jag får klara mig själv tills dess.

Igår var jag dessutom väldigt duktig på att inte äta godis! Mb2 är sjuk och satt i soffan med en Marabou sweitzernöt. Jag smakade 1 ruta, sedan gick jag ut och sprang :)

• sofi 88
    Red skrev 2012-01-03 07:17:24 följande:
    Har du bestämt dig för en medryttarhäst?
    Yes, det är de två pollarna jag provade. Samma ägare/familj som har båda hästarna så jag hjälper till på båda. Än så länge har jag bara ridit tillsammans med en av ägarna så hon lär mig hitta lite trevliga vägar i skogen å sådär. Känns toppenbra faktiskt!
Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!